پیش از نمایشگاه این هفته انجمن نمایش اطلاعات (SID)، سامسونگ دیسپلی چندین پنل آینده تاشو OLED خود را منتشر کرد. ما یک نگاه سری به پنل S-foldable و همچنین یک گزینه کشویی و یک صفحه نمایش بزرگ برای لپ تاپ هایی داریم که دارای یک دوربین داخلی در زیر صفحه هستند. این کنفرانس از امروز تا 21 مه برگزار می شود.

صفحه نمایش S-Foldable در دو نقطه جمع می شود و به شما امکان می دهد بسته به وظیفه موجود، صفحه نمایش دلخواه را تنظیم کنید. مورب صفحه با باز شدن کامل تا 7.2 اینچ گسترش می یابد، اما یک فرم فاکتور قابل کنترل نیز وجود دارد که فقط یک باز می شود. دوربین های جلو در قاب سمت چپ نمایشگر قرار گرفته اند.

علاوه بر این، ما نگاهی به نمونه اولیه صفحه نمایش کشویی می اندازیم که دارای یک نمایشگر در حالت افقی است که امکان تنظیم تدریجی را نیز دارد. در حالت آشکار، دستگاه نمایشی تقریباً در اندازه یک گوشی هوشمند معمولی ظاهر می شود. با فشار یک دکمه، صفحه می تواند چندین میلی متر گسترش یابد و یک بوم بزرگتر برای چند کار و مصرف رسانه ارائه دهد.

سامسونگ همچنین یک نمایشگر تاشو 17 اینچی را به نمایش گذاشته که تا نیمه برابر Surface Neo مایکروسافت و ThinkPad X1 Fold لنوو برابر می شود. این پنل دارای نسبت ابعاد 4:3 داشته که با در نظر گرفتن بهره وری طراحی شده است. می تواند در هر دو جهت عمودی و افقی استفاده شود. در آخر، نگاهی اجمالی به برنامه های سامسونگ برای یک لپ تاپ تقریباً بدون حاشیه می اندازیم. این پنل برای دستگاه‌های مجهز به دوربین زیر نمایشگر توسعه یافته است. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند از این پنل جدید در نوت‌بوک‌های خود استفاده کنند تا دوربین سلفی دستگاه زیر صفحه نمایش قرار بگیرد و کاربران بتوانند دستگاهی بدون حاشیه در اختیار داشته باشند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *