مایکروسافت به روزرسانی جدیدی را برای Surface Duo، گوشی دو صفحه ای مجهز به سیستم عامل اندروید، منتشر کرد. در هنگام عرضه، این شرکت وعده سه سال بروزرسانی امنیتی و ویژگی های جدید را داده و بیشتر آن را پذیرفته است.

این بروزرسانی با نسخه فریمور 2021.419.70 در آمریکای شمالی و 2021.419.72 در اروپا ارائه می شود. همانطور که انتظار دارید، این وصله امنیتی اندروید این ماه را اضافه می کند، اما همچنین با تعدادی از اصلاحات و بهبود ثبات و قابلیت اطمینان همراه است. کاربران گزارشاتی در مورد اشکالات نرم افزاری Duo به مایکروسافت داده بودند، اما این شرکت به طور مدام در آپدیت های مختلفی را برای بهبود آن منتشر می کند. در اینجا تغییرات کامل وجود دارد:

  • ثبات دستگاه و پایداری رابط کاربری را بهبود می بخشد.
  • سناریوهای آدرس دهی شده در بولتن امنیتی اندروید – مه 2020
  • هنگام استفاده از Surface Duo در حالت کتاب بهبود یافته است.
  • هنگام استفاده از TalkBack با ناوبری 3 دکمه ای که لیست برنامه های اخیر در صفحه سمت چپ هنگام فراخوانی از صفحه راست نشان داده می شود، سناریو را برطرف می کند.

در اوایل هفته جاری، مایکروسافت ویژگی جدیدی را برای Surface Duo ارائه کرد، که توانایی نمایش کنترل های بازی ایکس باکس کلاود بر روی یک صفحه نمایش است، در حالی که بازی روی صفحه دیگر نمایش داده می شود. این امر تجربه بهتری از کنترل بازی های ابری به کاربران می دهد، زیرا هنگام بازی دیگر مجبور نیستند بازی را با انگشتان خود بپوشانند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *