صوتی و تصویری

مانتیور جدید فیلیپس 243B9H با USB-C و وبکم ویندوز هلو

کسانی که ساعت های زیادی جلوی مانیتور کار می کنند، چه از خانه و چه از محل کار، مجموعه خاصی از نیازهای مربوط به سهولت و راحتی بیشتر این ساعات طولانی را دارند. مانیتورهای فیلیپس B Line به طور خاص برای پاسخگویی به این نیازها و موارد دیگر طراحی شده، بنابراین تعداد زیادی از متخصصان را که به دنبال یک مانیتور راحت، قابل اعتماد و ایمن بوده، پشتیبانی می کند. این شرکت از مانتیور جدید با نام 243B9H رونمایی کرده که با پنل 23.8 اینچی (60.5 سانتی متر) همراه بوده که رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه سازی 75 هرتز دارد.

فیلیپس 243B9H مجهز به پورت USB-C است که امکان انتقال سیگنال ویدیویی (از طریق حالت متناوب DisplayPort USB-C) از رایانه متصل به مانیتور و همزمان انتقال قدرت USB تا 65 وات برای شارژ یک لپ تاپ متصل با یک کابل را فراهم می کند. هاب 3 پورت USB 3.2 که در مانیتور تعبیه شده، انتقال داده با سرعت بالا به تجهیزات جانبی متصل مانند دیسک های سخت خارجی یا SSD را تضمین می کند.

این مانیتور همچنین از سایر ویژگی ها برای پشتیبانی از افراد حرفه ای مانند بلندگوهای استریو داخلی برای چندرسانه ای و وب کم برخوردار است. این وب کم پاپ آپ امنیت بالاتری را ارائه می دهد. وب کم را می توان به راحتی برای کنفرانس های ویدیویی بیرون کشید و در صورت لزوم استفاده نکردن دوباره به داخل مانیتور می رود.

علاوه بر این، وب کم همچنین به سنسورهای پیشرفته برای شناسایی چهره Windows Hello مجهز است، که به کاربران امکان می دهد با احراز هویت بیومتریک وارد سیستم شوند، بنابراین روند را سریع تر و ایمن تر می کند. هم کاربران خانگی و هم متخصصانی که با داده های حساس کار می کنند (یا کمی بیشتر به دنبال حریم خصوصی هستند) از امنیت بیشتری که Philips 243B9H فراهم کرده، تحسین می کنند.

فیلیپس 243B9H همچنین دارای فناوری های مهمی برای کاهش هرگونه ناراحتی ناشی از جلسات طولانی مدت جلوی مانیتور است. پنل IPS آن زاویه دید بسیار وسیع 178/178 درجه را فراهم می کند؛ تقریباً می توانید نمایشگر را از هر زاویه ای مشاهده کنید. مانیتور فیلیپس 243B9H هم اکنون با 259.99 پوند در دسترس است.

منبع
techpowerup
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا