به دنبال درز شایعات، امروز گوگل به طور غیررسمی پیکسل بادز سری A را معرفی کرده است. پیکسل بادز A گوگل، یک نسخه ارزان‌تر پیکسل بادز است اما با توجه به قیمت 99 دلاری‌اش، نمی‌توان این مدل را به عنوان یک ایرباد کاملا اقتصادی شناخت.

Pixel Buds A-Series دارای درجه IPx4 برای مقاومت در برابر پاشش آب بوده و طرحی که ظاهراً در هنگام تمرین به شما تناسب اندام و ایمنی می بخشد. باتری این ایربادز با یک بار شارژ کامل می‌توانید 5 ساعت موسیقی گوش دهید و یا 2.5 ساعت به مکالمه بپردازید. با استفاده از کیس این محصول نیز امکان گوش دادن 24 ساعته به موسیقی و مکالمه 12 ساعته را خواهید داشت. این مدل با تنها 15 دقیقه شارژ می‌تواند تا 3 ساعت پخش موسیقی و تا 1.5 ساعت مکالمه را دوام بیاورد.

به راحتی می توانید این محصول را با هر دستگاه اندروید با یک ضربه جفت کنید و از بلوتوث 5.0 برخوردار هستند. در داخل هر هدفون یک درایور بلندگوی دینامیکی 12 میلی متری به صورت سفارشی و یک دریچه فضایی برای کاهش فشار داخل گوش و آگاهی از مکان وجود دارد. کاهش نویز غیرفعال وجود دارد، اما لغو فعال نویز وجود ندارد و برای تماس های تلفنی میکروفون های دوتایی پرتوی دریافت می کنید. Adaptive Sound میزان صدا را متناسب با محیط اطراف خود تنظیم می کند.

همانند تقریباً همه هدفون های بی سیم واقعی، پیکسل بادز سری A دارای سنسورهای لمسی خازنی برای موسیقی، تماس ها و کنترل های گوگل اسیستنت و همچنین یک سنسور مجاورت IR برای تشخیص زمان قرارگیری در گوش شما برای پخش خودکار و مکث است. بعلاوه، یک شتاب سنج تشخیص حرکت وجود دارد و یک سنسور Hall Effect نیز در کیس برای تشخیص زمان باز بودن و بسته بودن آن وجود دارد. می توانید پیکسل بادز سری A را به رنگ سفید یا زیتون تیره داشته باشید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *