مدتی است که سرویس اشتراکی جدید توییتر در اواخر ماه گذشته بی سر و صدا آغاز شده و چندی قبل هم در بروزرسانی جدید نسخه iOS اپلیکیشنش در اپ استور قرار داد. مبلغ سرویس توییتر آبی 2.99 دلار در ماه است و با این قیمت به تعدادی از ویژگی ها مانند امکان سازماندهی توییت ها در پوشه ها، استفاده از نمادهای سفارشی و تغییر رنگ تم اپلیکیشن دسترسی خواهید داشت.

امروز، توییتر سرویس میکرو وبلاگ نویسی Blue را به طور رسمی معرفی کرد که اکنون دسترسی برای کاربران استرالیا و کانادا امکان پذیر است. مشترکین در این کشورها برای دسترسی به چندین ویژگی برتر که در بالا ذکر شد و همچنین امکان اصلاح یک توییت قبل از پخش مستقیم با “Undo Tweet” باید 3.49 دلار کانادا یا 49 دلار استرالیا هزینه ماهانه پرداخت کنند.

کلید Undo Tweet (بازگشت) نیز به کاربران تا 30 ثانیه فرصت می‌دهد تا یک توییت فرستاده شده را قبل از ظاهر شدن در صفحه، لغو و حذف کنند. با این وجود هنوز دکمه «ویرایش» به این خدمات اضافه نشده است. این شرکت اعلام کرده است که استفاده کنندگان از این خدمات، از پشتیبانی اختصاصی بیشتری برخوردار خواهند شد؛ به این معنی که به گزارش‌ها و درخواست‌های آنها زودتر از دیگر کاربران پاسخ داده می‌شود.

علاوه بر این، یک ویژگی Bookmark Folders جدید وجود دارد که با آن می توانید توییت های ذخیره شده خود را در یک مکان واحد که پیدا کردن آنها آسان تر است، سازماندهی کنید. اگر می خواهید تجربه خواندن راحت تری داشته باشید، “حالت Reader” مورد علاقه شماست. به شما امکان می دهد با “تبدیل آنها به نوشتاری آسان برای خواندن” توییت ها را با سهولت بیشتری مشاهده کنید. هنوز هیچ جدول زمانی درباره آغاز این سرویس در دیگر کشورهای جهان اعلام نشده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *