موبایل و تبلت

اپل حتی پس از انتشار iOS 15 به آپدیت iOS 14 ادامه خواهد داد

اپل به روزرسانی های اصلی سیستم عامل را برای دستگاه های خود با یک برنامه سالانه که اکنون شناخته شده، منتشر می کند و چه برای ویژگی های جدید و چه امنیت بیشتر، بهترین استراتژی نصب آنها در اسرع وقت است.

با این حال، واقعیت این است که گاهی اوقات تغییرات ممکن است با برخی از اپ ها یا دستگاه های شخص ثالث خراب شود، محدودیت های سازمانی گاهی کاربران را از بروزرسانی فوری باز می دارد، و گاهی اوقات اشکالاتی که نیاز به وصله در به روزرسانی های سریع .0.1 دارند، رخ می دهد – همانطور که در نسخه های iOS 11.0.1 ،12.0.1 و 14.0.1 دیده می شود.

به هر دلیلی، برخی از کاربران ممکن است برای مدتی روی نسخه فعلی سیستم عامل خود راحت تر احساس کنند و به عنوان بخشی از رویداد WWDC، این شرکت اعلام کرد که این بار، حتی پس از iOS 15 می توانید با iOS 14 همراه باشید. MacRumors به یادداشتی در لیست ویژگی های iOS 15 Preview اشاره می کند که نحوه کار را توضیح می دهد.

iOS اکنون گزینه ای را بین دو نسخه به روزرسانی نرم افزار در تنظیمات ارائه می دهد. به محض انتشار iOS 15 برای جدیدترین ویژگی ها و کاملترین مجموعه به روزرسانی های امنیتی، می توانید به جدیدترین نسخه آن به روز شوید یا در iOS 14 ادامه دهید و همچنان به روزرسانی های امنیتی مهم را دریافت کنید تا زمانی که آماده ارتقا به نسخه اصلی بعدی شوید.

اکنون همچنان می توانید به روزرسانی های امنیتی لازم را بدون یادگیری نسخه جدید سیستم عامل و یا به طور بالقوه تخریب اطلاعات در اپلیکیشن هایی که با iOS 15 خوب نیستند، دریافت کنید.

منبع
engadget
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا