کنسول و بازی

تماشا کنید: بازی بتلفیلد 2042 معرفی شد

الکترونیک آرتز با انتشار تریلری از نسخه جدید سری بازی های بتلفیلد با نام Battlefield 2042 رونمایی کرد. ویدیوی منتشر شده این بازی بزرگترین نقشه‌ها و جنگ‌هایی که تا به حال در یک بازی دیده‌ایم را مقابل‌مان گذاشته است. جدیدترین نسخه مجموعه بازی‌های بتلفیلد، برخلاف دو قسمت قبلی که به جنگ جهانی اول و دوم پرداختند، روی جنگ‌های مدرن تمرکز دارد.

کاملا واضح است که تمرکز سازندگان بتلفیلد امسال روی بخش‌های آنلاین و چند نفره‌ آن بوده و قید توسعه‌ یک بخش داستانی زده شده است. نسخه جدید بتلفیلد 7 نقشه خواهد داشت که از 128 بازیکن پشتیبانی می‌کنند. البته باید ذکر کنیم که تعداد بازیکنان روی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 به 64 نفر محدود خواهد بود و روی ایکس باکس سری ایکس/اس، پلی استیشن 5 و رایانه 128 نفر می‌توانند به صورت همزمان بازی کنند.

نکته‌ جالب درباره‌ نقشه‌ها پویا بودن آنهاست؛ طوری که محیط به مرور زمان تغییر می‌کند، آب و هوای مختلف و متغیر برای برای هر نقشه طراحی شده است و هر از گاهی هم در نقشه اتفاقی متفاوت می‌افتد. برای مثال ممکن است یک طوفان بزرگ به نقشه بیاید و بخشی از آن را نابود کند. بتلفیلد 2042 سیستم جدیدی برای شخصی‌سازی کلاس‌های خود اتخاذ کرده که کم و بیش شبیه به دیگر بازی‌های معروف آنلاین حال حاضر است.

بتلفیلد 2042 ده قهرمان مختلف دارد که هر کدام قابلیت‌های خاص خود را به بازی‌کننده اعطا می‌کنند. این قهرمان‌ها در بازی «متخصص» یا Specialist نامیده می‌شوند و به تدریج و در قالب آپدیت‌های آینده به تعداد آن‌ها افزوده خواهد شد. تمام تجهیزات قهرمان‌ها قابل انتخاب است، اما توانایی ویژه‌ آنها قابل تغییر نیست. هیچ محدودیتی در استفاده از سلاح‌ها برای این قهرمان‌ها هم وجود ندارد و آن‌ها می‌توانند هر سلاحی را به دست بگیرند. بازی Battlefield 2042 در 22 اکتبر (30 مهر 1400) برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5/4 و رایانه های شخصی عرضه می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا