کنسول و بازی

سیستم مورد نیاز Cyberpunk 2077: Phantom Liberty اعلام شد

روز یکشنبه در جریان نمایشگاه Xbox Games، شرکت CD Projekt Red تاریخ انتشار Cyberpunk 2077: Phantom Liberty را اعلام کرد. بسته الحاقی بازی RPG علمی تخیلی قرار است در تاریخ 29 سپتامبر منتشر شود.

در کنار تاریخ انتشار، CD Project Red نیز تغییراتی را در مورد نیاز سیستم رایانه در صفحه Steam خود اعلام کرده است. آنها هم برای بازی اصلی و هم برای Phantom Liberty اعمال خواهند شد. این تغییرات به عنوان یک وصله رایگان برای Cyberpunk 2077 زودتر از 90 روز دیگر منتشر خواهد شد.

تغییرات شامل استفاده از سخت افزار به روزتر برای حداقل نیازهای بازی است. CD Projekt Red بیان کرد:

تغییرات حداقل نیازها بازتابی از استاندارد جدید الزامات ما است، که ما معتقدیم که بهتر است حداقل پیکربندی رایانه مورد نیاز برای اجرای بازی در 1080p را نشان دهد، در حالی که میانگین 30 فریم بر ثانیه را در حالت از پیش تعیین شده پایین حفظ می کند. دلیل ایجاد این تغییرات این است که به روز رسانی نیازمندی ها بخش مهمی از روند بهبود بازی و افزایش و افزودن ویژگی های جدید است.

یکی از این تغییرات بزرگ این است که حداقل الزاما در حال حاضر شامل استفاده از SSD برای ذخیره‌سازی به جای هارد دیسک‌های قدیمی است. در حالی که بازیکنان با حداقل مشخصات سخت افزاری رایانه می توانند به اجرای Cyberpunk 2077 ادامه دهند، اما پس از انتشار به روز رسانی پایه تا چند ماه دیگر، به طور رسمی پشتیبانی نخواهند شد.

CD Projekt Red همچنین اعلام کرد که Cyberpunk 2077 و Phantom Liberty به عنوان بخشی از همان پچ، پشتیبانی از متن زبان اوکراینی را دریافت خواهند کرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا