موبایل و تبلت

وان پلاس نورد CE با پردازنده جدید و جک هدفون معرفی شد

وان پلاس امروز از جدیدترین عضو میان رده های خود به نام Nord CE رونمایی کرد. به گفته شرکت، “CE” که مخفف “Core Edition” بوده، نشانه این است که وان پلاس به جای تورم برگه مشخصات دستگاه با موارد اضافی غیر ضروری، روی اصول اساسی تمرکز کرده است. این گوشی در اروپا و هند روانه بازار می شود و هیچ برنامه ای برای عرضه در ایالات متحده وجود ندارد.

گوشی نورد CE از نظر مشخصات کمی نسبت به نسخه اصلی نورد، کاهش پیدا کرده است. بنابراین شما یک دوربین اصلی با وضوح بالاتر 64 مگاپیکسل (در مقایسه با 48 مگاپیکسل) دریافت می کنید، اما در کل فقط سه سنسور دوربین در قاب پشت وجود دارد (یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی با یک میدان دید 119 درجه و یک سنسور تک رنگ 2 مگاپیکسلی). Nord CE همچنین دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلوی است.

در بخش داخلی، این گوشی هوشمند جدید مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 750G است. وان پلاس ادعا کرده که پردازنده آن تا 20 درصد سریع تر بوده، درحالیکه پردازش گرافیک آن 10 درصد بهتر عمل می کند. در کنار تراشه، کاربران می توانند این گوشی را با 6، 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دریافت کنند. یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی در داخل نورد CE وجود داشته که از شارژ سری 30 وات Warp Charge 30T Plus پشتیبانی می کند؛ به گفته وان پلاس، شارژ 0 تا 70 درصد آن حدود نیم ساعت زمان می برد. از دیگر مشخصات این گوشی می توان به نمایشگر 6.43 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی و نرخ تازه سازی 90 هرتز و رابط کاربری OxygenOS مبتنی بر اندروید 11 اشاره کرد.

فروش عمومی Nord CE از 21 ژوئن آغاز می شود. از لحاظ قیمت در انگلیس، مدل 8/128 گیگابایت 299 پوند (329 یورو) و مدل دیگر با 12/256 گیگابایت 369 دلار به فروش می رسد. در اروپا نسخه ای با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی وجود دارد که با قیمت 299 یورو به فروش می رسد. همانند نورد اصلی، وان پلاس می گوید که برنامه ای برای انتشار Nord CE در ایالات متحده ندارد. در عوض، کاربران آمریکا OnePlus Nord N200 5G را دارد که می تواند منتظر آن باشد.

منبع
theverge
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا