موبایل و تبلت

تبلت لنوو لجیون Y700 Ultimate Edition معرفی شد

لنوو از تبلت Legion Y700 Ultimate Edition با نمایشگر 8 اینچی در چین رونمایی کرد. تبلت اندرویدی جدید دارای پشت شیشه ای با ویژگی تغییر رنگ است و همانند نسخه استانداردش، Lenovo Legion Y700 Ultimate Edition ممکن است هنوز در سطح جهانی در دسترس نباشد.

مدل استاندارد، لجیون Y700 در فوریه گذشته در چین عرضه شد و Legion Y700 Ultimate Edition دارای ویژگی های یکسانی با مدل استاندارد است. این تبلت یک دستگاه بازی عالی است و به اندازه یک تبلت اندرویدی جمع و جور است. این دستگاه مجهز به تراشه کوالکام اسنپدراگون 870 بوده و نمایشگر LCD آن دارای رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل، نرخ تازه سازی 120 هرتز و نمونه برداری لمسی 240 هرتز است.

همچنین باتری بزرگ 6550 میلی آمپر ساعتی آن از شارژ سریع 45 وات پشتیبانی می کند. دو گزینه رنگی برای تبلت جدید در دسترس است: سفید یخی و آبی درخشان.

لجیون Y700 Ultimate Edition حدود 549 دلار قیمت دارد و دارای یک پنل شیشه ای القایی در قاب پشت است. رنگ پشت شیشه ای در حین کار با تبلت تغییر می کند و می تواند برای گیمرها هیجان انگیز باشد. جلوه های روشنایی نور RGB در طول بازی می تواند به برخی از علاقه مندان به بازی روحیه دهد. اکنون سه نسخه از این مدل در چین وجود دارد در حالی که در سطح جهانی در دسترس نیست.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا