موبایل و تبلت

شیائومی از فاصله یاب لیزری Duka LI1 رونمایی کرد

شیائومی به تازگی از رنج فایندر (فاصله یاب) لیزری جدید Duka LI1 رونمایی کرد. قیمت اصلی این دستگاه 159 یوان است اما در دوره سرمایه گذاری جمعی با 99 یوان (16 دلار) فروخته می شود. رنج فایندر لیزر Duka LI1 توانایی اندازه گیری با دقت بالا را دارد. در حالی که بدنه از آلیاژ آلومینیوم با روکش مات ساخته شده، به یک صفحه نمایش LED با کیفیت بالا دو طرفه مجهز شده است.

این دستگاه از اجزای سطح بالایی که مبتنی بر سیستم های میکرو الکترومکانیکی با فناوری پیشرفته نرم افزار هستند، برای دستیابی به اندازه گیری با دقت بالا با دقت بهتر از ± 0.5 درجه استفاده می کند. فاصله یاب به راحتی می تواند به پرتاب سیم هر زاویه 360 درجه در یک محیط پیچیده مهندسی دست یابد. همچنین می تواند دو محور را به طور همزمان اندازه گیری کند. برای عملیات فضایی مانند پله، سقف و لبه های دیوار مناسب است. دستگاه دارای سه پایه آلومینیومی جمع شده است که قابلیت جدا شدن نیز دارد.

علاوه بر این، دستگاه از منبع لیزر قرمز LED استفاده می کند که دارای روشنایی بالا و مصرف انرژی کم است. عرض خط فقط 1 میلی متر نازک است بنابراین خطای اندازه گیری کاهش می یابد. پرتوی لیزر روشن است اما چشم را خیره نمی کند. همچنین دارای قدرت نفوذ پذیری قوی است که تضمین می کند پرتو بدون در نظر گرفتن فاصله پاک است.

فاصله یاب لیزری دارای درجه IP54 است که استفاده ایمن را در هر شرایطی از جمله در محیط های مرطوب و گرد و غبار تضمین می کند. همچنین پوسته فلزی ضد ریزش تقویت شده ای به کار می رود که آسیب پذیری آن آسان نیست و دوام بالایی دارد. صفحه LED یک صفحه رنگی منحنی است که توسط یک لیوان 9H سختی بسیار بالا پوشانده شده است. مواد استفاده شده اطمینان می دهد که به راحتی اثر انگشت جمع نمی کند یا خراشیده نمی شود. وزن کل دستگاه فقط 70 گرم است که حمل آن را آسان کرده و با یک دست کار می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا