گجت و پوشیدنی

عرضه نسخه مغناطیسی بلک شارک FunCooler 2 برای آیفون 12

بلک شارک به عنوان یک مارک تجاری تلفن های هوشمند گیمینگ آغاز به کار کرد، اما مانند بسیاری دیگر از تولید کنندگان گوشی، محصولات خود را به سایر موارد دیگر نیز گسترش داده است، اگرچه عمده آنها هنوز روی بازی متمرکز هستند. آخرین محصول آن نسخه جدیدی از فن خنک کننده FunCooler 2 بوده که مخصوص سری 12 آیفون طراحی شده است.

نسخه مغناطیسی FunCooler 2 برای اتصال به مغناطیس در پشت گوشی های آیفون 12 طراحی شده است. اپل در جدیدترین سری آیفون آهن ربا قرار داده است که به لوازم جانبی اجازه می دهد تا به صورت مغناطیسی به پشت دستگاه متصل شوند.  بلک شارک می گوید که نسخه جدید مغناطیسی FunCooler 2 حدود 62 میلی متر پهنا و 22 میلی متر ضخامت دارد و آن را به یکی از کوچکترین طرفداران خنک کننده (خارجی) در جهان تبدیل کرده و شکل کوچک آن هیچ مانعی در عملکرد بازی ایجاد نمی کند.

در فن خنک کننده 15 آهن-بور مغناطیس وجود دارد که اتصال ایمن به گوشی را فراهم می کند. وزن کلی 73 گرم نیز باعث کاهش فشار مچ دست کاربر می شود. نسخه مغناطیسی FunCooler 2 هنوز قیمت و تاریخ عرضه دریافت نکرده است زیرا سازنده گفت که این جزئیات بعدا اعلام خواهد شد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا