سافت بانک یک گوشی با برند Leica را برای بازار ژاپن معرفی کرده است. لایکا پیش از این نام خود را به سیستم های دوربین تلفن قرض داده بود، اما این Leitz Phone 1 اولین بار است که برند Leica و نقطه قرمز نمادین از یک گوشی هوشمند برتر برخوردار است.

سیستم دوربین مطمئناً برای دستگاهی از این دست مهم خواهد بود و سخت افزار اینجا مطمئناً غیر معمول است. دوربین اصلی یک سنسور یک اینچی 20 مگاپیکسلی بوده که با لنز اولتراواید f/1.9 معادل 19 میلی متر همراه است، به این معنی که فاصله کانونی دیگر باید از زوم دیجیتال استفاده کنند. اگر به نظر آشنا می رسد، خوب، شارپ دقیقاً همین را یک ماه پیش عرضه کرد. Aquos R6 دارای همان سیستم دوربین برند Leica است – اگرچه Leitz Phone 1 آن را بسیار بزرگتر نشان می دهد – و سایر مشخصات مانند صفحه نمایش 120Hz Pro IGZO OLED آن نیز مطابقت دارد.

با این حال، Leitz Phone 1 به جای پشت چرمی، از روکش شیشه ای مشکی مات استفاده می کند تا با بدنه فلزی “Leica silver” همراه باشد – این دستگاه ضخامت 9.5 میلی متر و 212 گرم وزن دارد. از طرف دیگر، این گوشی با درپوش لنز و قاب مناسب ارائه می شود. دقیقاً مانند Aquos R6، گوشی Leitz Phone 1 دارای یک دوربین سلفی 12.6 مگاپیکسلی در سمت دیگر است. صفحه نمایش 6.6 اینچی IGZO OLED آن دارای رزولوشن 2،730 در 1،260 پیکسل و نرخ تازه سازی متغیر 240 هرتز است. همچنین از پردازنده اسنپدراگون 888 با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی بهره می برد.

از سایر مشخصات این گوشی می توان به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، مقاومت در برابر آب در برابر گرد و غبار/آب IP68 و سیستم عامل اندروید 11 اشاره کرد. پیش سفارش گوشی Leitz Phone 1 از فردا در ژاپن آغاز شده و قیمت آن 1700 دلار است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *