نرم افزار و اینترنت

قابلیت استوری بازی به اپلیکیشن ایکس باکس افزوده شد

مایکروسافت امروز ویژگی جدیدی را در برنامه Xbox برای اندرودی و iOS معرفی کرد که از ویژگی محبوب اپلیکیشن های مختلف شبکه های اجتماعی الهام گرفته شده است. اپلیکیشن Xbox در حال افزودن استوری از برندهای مختلف بازی مانند Forza ،Halo و Sea of Thieves است.

ویژگی جدید استوری در حساب رسمی توییتر ایکس باکس به نمایش درآمده و رابط کاربری مشابهی دارد که می توانید در پلتفرم های شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک و اسنپ چت پیدا کنید. برخلاف استوری این سرویس ها، نسخه اپ Xbox دکمه های لایک، اشتراک گذاری و نظرات را در پایین صفحه و همچنین شماره های مربوطه را نمایش می دهد.

استوری را می توان در زیر کارت عناوین بازی یافت و به جای “استوری” با “پست های رسمی از بازی ها” برچسب گذاری کرد. این بدان معناست که محتوایی که مشاهده خواهید کرد فقط از برندهای بازی است که به جای دوستان خود دنبال می کنید، مانند بیشتر اپ های رسانه های اجتماعی. هیچ صحبتی درباره اینکه آیا مایکروسافت به کاربران امکان ارسال استوری در اپلیکیشن را می دهد، وجود ندارد. این تجربه جدید باید برای کسانی که می خواهند از مارک های بازی یا استودیوی مورد علاقه خود به روزرسانی دریافت کنند ، مورد استقبال قرار گیرد.

منبع
neowin
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا