در اوایل سال جاری موتورولا از توافق با سازنده گوشی های ناهموار مستقر در انگلستان، Bullitt Group خبر داد. اکنون، موتورولا از اولین گوشی جان سخت خود با نام Motorola Defy (2021) رونمایی کرد. این اولین Defyphone از سال 2012 بوده که دارای بدنه ای ناهموار و داخلی شبیه به Moto G9 Play است.

همه چیز با صفحه نمایش 6.5 اینچی اچ دی پلاس و پوشش محافظت کورنینگ گوریلا گلس ویکتوس شروع می شود. این پنل دارای یک شکاف قطره شکل برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. این گوشی از بدنه پلاستیکی مقاوم برخوردار بوده که دارای گواهینامه IP68 برای محافظت در برابر آب و گرد و غبار است. موتورولا همچنین اطمینان داده که Defy می تواند در دمای خارج از 25- تا 55+ درجه سانتیگراد کار کند. Defy جدید همچنین تا زمانی که روی کناره یا قاب گوشه قرار بگیرد به عنوان ضد افت از ارتفاع 1.8 متر تبلیغ می شود.

در پشت ، ما یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی دریافت می کنیم که توسط دو ماژول 2 مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو و داده های عمق پشتیبانی می شود. اسنپدراگون 662 با کمک 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه قابل ارتقا وظیفه پردازش را برعهده دارد. همچنین یک باتری 5000 میلی آمپری با شارژ 20 وات و اندروید 11 با رابط کاربری Moto’s UX در بالا دریافت می کنید. Motorola Defy هفته آینده در سراسر بازارهای اروپا و آمریکای جنوبی با قیمت معادل 325 یورو/390 دلار در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *