شایعه شده است که شیائومی خیلی زود MIUI 13 را معرفی می کند. با این حال، این شرکت هنوز به روزرسانی MIUI 12.5 را برای دستگاه های واجد شرایط منتشر نکرده است. جدیدترین گوشی های هوشمندی که آخرین نسخه های MIUI فعلی را دریافت می کنند، محبوب ترین ردمی نوت 8 پرو و پوکو F2 پرو هستند.

ردمی نوت 8 پرو اولین گوشی هوشمند سری ردمی نوت بود که پس از مدت ها از چیپست مدیاتک استفاده کرد. این دستگاه با تراشه Helio G90T که در آن زمان جدید بود، عرضه شد و با MIUI 10 بر اساس Android 9.0 Pie همراه بود. این گوشی دو به روزرسانی MIUI 11 ،MIUI 12 دریافت کرد و حتی به اندروید 10 ارتقا یافت. اکنون، شیائومی شروع به ارائه به روزرسانی MIUI 12.5 همراه با اندروید 11 کرده است. متأسفانه، این به روزرسانی فقط با ساخت V12.5.1.0.RGGCNXM در چین فعال است.

از طرف دیگر، پوکو F2 پرو یک ردمی K30 پرو با برند تجاری جدید است. گوشی اصلی در ماه مه به روزرسانی MIUI 12.5 را دریافت کرد. از این رو انتظار می رفت پوکو F2 پرو به زودی آن را دریافت کند. در حال حاضر ، بروزرسانی پوکو F2 پرو MIUI 12.5 فقط برای نسخه EEA با شماره ساخت V12.5.1.0.RJKEUXM در دسترس است. به هر حال، به روزرسانی باید در هفته های آینده به سایر گزینه های منطقه ای برسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *