ساعت اپل می تواند برای موارد زیادی استفاده شود – پیگیری سلامتی و تناسب اندام، به روز نگه داشتن برنامه، ارسال متن و موارد دیگر. اما همچنین می تواند به عنوان زنگ هشدار شخصی شما استفاده شود. در ادامه نحوه تنظیم زنگ ساعت در Apple Watch را به شما آموزش خواهیم داد.

گام اول: باز کردن اپلیکیشن Alarm 

با استفاده از Apple Watch، به اپ Alarm بروید. اگر نمای برنامه شما روی حالت لیست تنظیم شده باشد، می بینید که برنامه به سمت بالا لیست شده است زیرا همه چیز به ترتیب حروف الفبا ظاهر می شود. اگر در حالت Grid است، به دنبال نماد برنامه با ساعت زنگ دار باشید.

گام دوم: روی Add Alarm ضربه بزنید و زمان دلخواه خود را انتخاب کنید

پس از باز شدن برنامه Alarm، روی “Add Alarm” ضربه بزنید و یک ساعت را می بینید. برای تنظیم ساعت، روی مربع سمت چپ ضربه بزنید و مطمئن شوید با رنگ سبز مشخص شده است. سپس، با استفاده از Digital Crown ساعت دقیق مورد نیاز خود را تنظیم کنید. پس از اتمام، برای تنظیم دقیق دقیقه، روی مربع سمت چپ ضربه بزنید. سپس، روی علامت سبز در گوشه پایین سمت راست ضربه بزنید تا زنگ ساعت تنظیم و ذخیره شود.

گام سوم: ویرایش یک آلارم ساعت

هر زمان که بخواهید می توانید از Apple Watch خود برای ویرایش آلارم استفاده کنید. وقتی برنامه Alarm را باز می کنید، لیستی از آلارم های ذخیره شده خود را مشاهده خواهید کرد. از اینجا می توانید آلارم ها را روشن و خاموش کنید.وقتی روی آلارم ضربه بزنید، لیستی از مواردی که می توانید تغییر دهید به شما ارائه می شود. این شامل:

  • تغییر زنگ هشدار
  • انتخاب زمانی که می خواهید تکرار شود
  • برچسب زدن به آن
  • خاموش یا روشن کردن تعویق
  • حذف زنگ هشدار

گام چهارم: استفاده از دستیار سیری

اگر نمی خواهید با ضربه زدن روی صفحه نمایش زنگ ساعت را به صورت دستی تنظیم کنید، می توانید از Siri و صدای خود نیز استفاده کنید. می توانید چیزی مانند “Hey Siri, set an alarm for 8:30 a.m. tomorrow” بگویید و Apple Watch به طور خودکار آن را تنظیم و ذخیره می کند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *