مایکروسافت در حال اضافه کردن ویژگی های ویرایش و مشاهده عکس به وان درایو است که باعث می شود یک گام به گوگل فوتوز نزدیک شود. با شروع در اندروید و وب، اکنون می توانید از برنامه همگام سازی فایل برای برش تصاویر (با استفاده از ایستگاه از پیش تنظیم شده برای رسانه های اجتماعی یا دستی) استفاده کنید. یک تصویر را به ترتیب 90 درجه یا 180 درجه بچرخانید یا فلیپ و تصاویر کج را صاف کنید.

همچنین می توانید روشنایی، نوردهی، کنتراست، هایلایت ها، سایه ها و اشباع رنگ را تنظیم کنید. این تغییرات برای هر کسی که ویرایش اساسی عکس انجام داده است آشنا به نظر می رسد. با رعایت فرمول، وان درایو می تواند تغییرات شما را به عنوان یک فایل جدید ذخیره کند یا تصویر اصلی را بازنویسی کند. اگر اشتباه کنید، می توانید از تاریخچه نسخه نیز برای بازگشت به منبع استفاده کنید. مایکروسافت در حال آماده کردن گزینه های ویرایش حساب های شخصی وان درایو است و قصد دارد این حساب ها را در تابستان و iOS در اواخر سال به محل کار و مدارس وارد کند.

علاوه بر این، به روزرسانی پشتیبانی Chromecast را به همراه دارد که به شما امکان می دهد با ضربه زدن روی گزینه Cast جدید در برگه اصلی، فایل های تصویر و فیلم خود را در تلویزیون نمایش دهید. در حالی که یک گزینه فیلتر جدید به شما امکان می دهد بین تصاویر موجود در پوشه تصاویر یا همه عکس های OneDrive یکی را انتخاب کنید. مایکروسافت همچنین در حال کار بر روی سازماندهی بهتری برای عکس هایی است که به طور خودکار تصاویر را بر اساس منبع بارگذاری خود به پوشه ها اضافه می کنند. در نتیجه، به زودی می توانید دانلود های اینستاگرام یا اسنپ چت خود را از تصاویر و فیلم ها جدا کنید. اگر مرتب سازی براساس تاریخ را ترجیح می دهید، می توانید پرونده های رسانه را به طور خودکار براساس ماه و سال گروه بندی کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *