موبایل و تبلت

اوپو A53 آپدیت ColorOS 11 مبتنی بر اندروید 11 را دریافت کرد

اوپو گوشی OPPO A53 را در آگوست سال گذشته راهی بازار کرد. این گوشی برای اولین بار با ColorOS 7.2 مبتنی بر اندروید 10 عرضه شد. چندی بعد اوپو در ماه آوریل امسال، نسخه آزمایشی ColorOS 11 مبتنی بر اندروید 11 را برای این گوشی ارائه کرد و اکنون شرکت شروع به ارائه به روزرسانی نسخه پایدار کرد.

در اوایل این ماه، اوپو برنامه بروزرسانی ColorOS 11 را برای ژوئن 2021 فاش کرد. طبق برنامه، قرار بود OPPO A53 از 17 ژوئن به روزرسانی پایدار اندروید 11 را دریافت کند.به هر حال، شرکت دیروز (22 ژوئن) شروع به ارائه به روزرسانی کرده است. از هم اکنون، این فقط در هند و اندونزی در دسترس است. برای هر دو منطقه، به روزرسانی سیستمی با نسخه فریمور C.12 ارائه می شود. برای دریافت آن، کاربران باید نسخه نرم افزار A.77 (هند) / A.81 (اندونزی) را اجرا کنند.

برای دانلود به روزرسانی ColorOS 11 مبتنی بر اندروید 11 برای اوپو A53، کاربران باید به Settings > Software Updates > Gear Icon > Official Version Application بروند، روی کادر تأیید موافقم ضربه بزنید و اکنون درخواست را انتخاب کنید. پس از اتمام، کاربران نسخه جدید را بررسی، دانلود و نصب خواهند کرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا