سری JioPhone شرکت Reliance به طور مداوم در میان ارزان ترین گوشی های هند عرضه شده و ما مدتی است که می دانیم این شرکت در حال همکاری با گوگل برای تهیه JioPhone جدید مبتنی بر اندروید است. در حال حاضر، این شرکت گوشی جدید JioPhone Next را معرفی کرده است و اگر بتوان این شرکت را باور کرد، می تواند ارزان تر به سطح جدیدی برسد.

JioPhone جدید احتمالاً با Android Go وارد بازار خواهد شد، زیرا دستگاه با برخی از اپ ها مانند گوگل Camera Go، کروم و پلی استور به تصویر کشیده شده است. Pichai نشان داد تیم های خود در Mountain View “نسخه ای از سیستم عامل اندروید را به ویژه برای این دستگاه بهینه کرده اند”. مطابق با اعلامیه مطبوعاتی، این دستگاه از بروزرسانی های اندروید پشتیبانی می کند و دارای “Feature Drops” خواهد بود.

از نظر سخت افزاری ، اطلاعات کمی در مورد دستگاه داریم. فقط دیدیم که دستگاهی با یک دوربین در پشت، دوربین دیگر در جلو و کلیدهای فیزیکی در کنار آن قرار خواهد گرفت. امبانی نشان داد که از 10 سپتامبر در دسترس بوده و “ارزانترین تلفن هوشمند تاکنون در هند و سراسر جهان” خواهد بود. Reliance در جلسه نشان داد که دلیل وجود چنین موبایلی این است که هنوز 300 میلیون کاربر در 2G گیر کرده اند و آنها نیاز به یک راه حل “بسیار مقرون به صرفه” برای آزادسازی کشور از استاندارد اتصال تاریخ دارند.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *