اینستاگرام می گوید استقبال از ویژگی “پست های پیشنهادی” آن به قدری مثبت بوده است که آزمایش جدیدی را آغاز می کند. ویژگی جدید اینستاگرام که در حال حاضر برای تعداد اندکی از کاربران iOS برنامه اینستاگرام فعال شده، به کاربران پست‌های پیشنهادی را در بخش فید برنامه نمایش خواهد داد. تا پیش از این پست‌های پیشنهادی تنها زمانی برای کاربر نمایش داده می‌شدند که او تمام پست‌های صفحاتی که دنبال کرده بود را به طور کامل می‌دید.

این شرکت همچنین کنترل های جدیدی را آزمایش کرده که به کاربران امکان می دهد موضوعات خاصی را به عنوان علاقه برای پست های پیشنهادی خود اضافه کنند و همچنین توانایی به تعویق انداختن توصیه ها را برای مدت 30 روز دارد تا آنها را کاملا از فید پنهان کند. این آزمون جدید به تعداد “تعداد کمی” از کاربران خواهد رسید. اینستاگرام می‌خواهد در پست‌های پیشنهادی، کاربران آن چه را که می‌خواهند مشاهده کنند. می‌توانید موضوعاتی که به آن‌ها علاقه‌مند هستید را انتخاب کنید و پست‌های که به آن‌ها علاقه‌ای ندارید را در فید خود مشاهده نکنید.

در هر حال باید دید واکنش کاربران به این ویژگی چه خواهد بود. در صورتی که از این قابلیت استقبال شود احتمالا در ماه‌های آینده شاهد پست‌های Suggested در صفحه اصلی اینستاگرام باشیم. احتمالا تا انتشار عمومی این قابلیت، شاهد تغییراتی در جهت کاربردی‌تر شدن و بهبود پست‌های پیشنهادی باشیم.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *