همه پرزنتیشن ها ممکن است در پاورپوینت نباشد. اگر محتوای پرزنتیشن شما در یک سند ورد (پرونده DOCX) است، چند روش وجود دارد که می توانید سند خود را به یک پرزنتیشن پاورپوینت (فایل PPTX) تبدیل کنید. نرم افزار دسکتاپ مایکروسافت ورد ویژگی فوق را برای تبدیل خودکار فایل های ورد به پاورپوینت ارائه نمی دهد. در عوض، از یک راه حل دستی برای تبدیل فایل های شما استفاده می کند.

این راه حل شامل قالب بندی سند ورد شما به روشی است که پاورپوینت آن را بپذیرد و سپس سند را به نرم افزار پاورپوینت وارد کنید. اولین قدم این است که پاورپوینت سند ورد خود را سازگار کنید. برای انجام این کار، استایل هدر H1 را در همه سرصفحه ها و استایل H2 را در تمام بندهای سند خود اعمال کنید.

در حالی که عنوان انتخاب شده است، در بخش Styles در بالای پنجره Word، روی استایل Heading 1 کلیک کنید. این کار را برای همه عناوین موجود در سند خود انجام دهید.

در مرحله بعد، پاراگراف زیر هدر خود را انتخاب کنید. سپس، در بخش Styles در بالا، روی More کلیک کنید و سپس Heading 2 را انتخاب کنید. تمام پاراگراف های سند خود را از این طریق قالب بندی کنید.

در آخر، برای ذخیره سند ، روی File > Save در نوار منوی Word کلیک کنید. (به طور متناوب، Ctrl + s را در ویندوز یا Command + s را در مک فشار دهید.) سپس سند ورد ببندید.

سند ورد شما اکنون آماده است تا به پاورپوینت وارد شده و به پرزنتیشن تبدیل شود. با باز کردن پاورپوینت در رایانه، فرآیند ایمپورت را شروع کنید. در صفحه اول پاورپوینت، روی Blank Presentation کلیک کنید تا یک پرزنتیشن جدید ایجاد شود.

در پنجره ویرایش پاورپوینت که باز می شود، روی تب Home در بالا کلیک کنید. سپس، در بخش Slides در بالا، روی نماد پیکان در کنار New Slide کلیک کنید.

در گام بعدی Slides from Outline را در منوی ظاهر شده انتخاب کنید.

پاورپوینت از شما می خواهد فایلی را برای وارد کردن در پرزنتیشن خود انتخاب کنید. در اینجا سند Word را که قبلاً قالب بندی کرده اید، انتخاب کنید.

سند ورد شما اکنون به پرزنتیشن پاورپوینت تبدیل می شود. هر “Heading 1” در سند ورد شما اکنون یک اسلاید اختصاصی در پرزنتیشن دارد. این پرزنتیشن را مرور کرده و در صورت تمایل تغییراتی در آن ایجاد کنید.

در آخر ، با کلیک روی File > Save in PowerPoint پرزنتیشن خود را ذخیره کنید. کار تمام است! سند ورد شما اکنون آماده ارائه به مخاطبان شما است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *