در آغاز ماه ژوئن، سامسونگ گلکسی A22 5G را معرفی کرد و از آن زمان تاکنون بارها شنیده ایم که یک مدل 4G راهی بازار هند می کند. این اکنون به طور رسمی به وب سایت سامسونگ هند افزوده شده، و نه فقط این، بلکه شما می توانید یک وب سایت آن را سفارش دهید. این گوشی هم اکنون با قیمت 248 دلار ارائه می شود.

این گوشی با صفحه نمایش 6.4 اینچ سوپر امولد همراه بوده که رزولوشن تصویر 720 در 1600 پیکسل و روشنایی 600 نیت را فراهم می کند. در پشت گوشی دوربین اصلی با چینش سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی f/1.8، اولتراواید 8 مگاپیکسلی f/2.2 و دو سنسور ماکرو و عمق 2 مگاپیکسلی تعبیه شده و در بخش جلوی دستگاه یک دوربین 13 مگاپیکسلی دریافت می کنید.

این شرکت اسمی از چیپست خاص استفاده شده را ذکر نکرده، و تنها اشاره به سرعت کلاک 2 گیگاهرتز برای هسته بزرگ و 1.8 گیگاهرتز برای هسته کوچک کرده است. این بعنی احتمال استفاده از تراشه مدیاتک هلیو G80 در این گوشی وجود دارد. همچنین این گوشی 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی دارد. از سایر مشخصات این گوشی می توان به سنسور اثر انگشت یکپارچه با دکمه پاور، دوسیم کارت، میکرو اس دی و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *