موتورولا از جدیدترین ورود به خانواده Moto E رونمایی کرد. Moto E20 قرار است با 99 یورو به کشورهای منتخب آمریکای لاتین، اروپا و خاورمیانه برسد و برای افرادی با بودجه مقرون به صرفه یا افرادی که ممکن است در گوشی های هوشمند تازه کار باشند، طراحی شده است. هر کسی که به دنبال یک دستگاه ارزان قیمت جدید است باید توجه داشته باشد که Moto E20 دارای سیستم عامل اندروید 11 گو است.

از نظر سخت افزاری، Moto E20 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی Max Vision HD+ است که نوید جزئیات واضح تر را می دهد. Moto E20 دارای نسبت تصویر 20:9 است که به این معنی که برای دیدن محتویات موردنظر مجبور نیستید زیاد اسکرول کنید – همچنین باید استفاده از گوشی را با یک دست راحت تر کند.

این دستگاه همچنین شامل پردازنده هشت هسته ای و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی است که به شما 40 ساعت عمر باتری می دهد. همچنین دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فوکوس سریع و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی است که به شما کمک می کند عکس های پرتره بهتری بگیرید. دوربین جلو 5 مگاپیکسل است بنابراین هیچ چیز پیشگامانه نیست اما باید کار را انجام دهد.

در اعلامیه رسمی شرکت از ذکر میزان حافظه رم و فضای ذخیره سازی در Moto E20 غفلت شد، اما خوشبختانه GSMArena جزئیات بیشتری دارد. مانند همه دستگاه های رده پایین، به نظر می رسد Moto E20 از نظر حافظه و حافظه محدود کننده خواهد بود. دو نوع موجود خواهد بود؛ یکی با 32 گیگابایت حافظه + 2 گیگابایت رم و دیگری با 64 گیگابایت حافظه + 4 گیگابایت رم. اگر نمی توانید نسخه با مشخصات بالاتر را در دست بگیرید، نسخه Android 11 Go باید به عملکرد بهتر آن کمک کند. پس از در دسترس بودن ، می توانید Moto E20 را مستقیماً از وب سایت موتورولا تهیه کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *