در ژوئن سال جاری، هواوی سیستم عامل جدید هارمونی اواس 2.0 به نمایش گذاشت. این شرکت اطمینان داد که همه گوشی های هوشمند آن روی  هارمونی اواس اجرا می شوند. به گفته این شرکت، از زمان عرضه این به روزرسانی، اکنون بیش از 25 میلیون گوشی هوشمند با این پلتفرم کار می کنند.

طبق آخرین گزارشات، هواوی نوا 5، هواوی نوا 5i پرو و هواوی نوا 5z اکنون در حال دریافت نسخه بتا هارمونی اواس 2.0 هستند. سیستم هارمونی اواس 2.0 برای این مدل ها در حال آزمایش داخلی است. با همه خوبی ها، اکنون بتا عمومی برای این گوشی های هوشمند در دسترس است. لازم به ذکر است که گوشی های سری نوا 5 هواوی، مدل های غیر پرچمداری بوده که در سال 2019 به بازار عرضه شده اند. طبق یک بتا تستر داخلی، عملکرد گوشی های هوشمند قدیمی در هارمونی اواس بی عیب و نقص بوده است. پوشش هارمونی اواس بدان معنی است که همه مدل های اصلی پس از سال 2019 این پلتفرم را دارند.

هم اکنون بیش از 69 مدل هواوی و آنر از به روزرسانی هارمونی اواس برخوردار هستند. با این حال، طبق گفته های این شرکت، تا قبل از پایان سال جاری، بیش از 100 مدل به روز می شوند. این به روزرسانی برای گوشی های هوشمند، تبلت، نمایشگرهای هوشمند و سایر دستگاه ها می باشد. امسال شرکت قصد دارد تجربه هارمونی اواس را برای بیش از 200 میلیون کاربر به ارمغان بیاورد.

به علاوه، هواوی از دسته چهارم برنامه های جذب بتا داخلی هارمونی اواس خبر داد. طبق گفته های این شرکت، دسته چهارم برنامه بتا، 14 مدل قدیمی دیگر را پوشش می دهد. به روزرسانی در اواسط ژوئیه آغاز خواهد شد و شامل گوشی های هواوی پی 20، میت 10، پی 20 پرو، میت 10 پرو، نوا 5i، میت 10 پورشه دیزاین، نوا 4، آنر ایکس 10، هواوی نوا 4e، میت RS پورت دیزاین، آنر 30 اس، آنر ایکس 10 مکس، آنر پلی 4 و آنر 30 Youth Edition می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *