موبایل و تبلت

گوشی اقتصادی ویوو Y01 معرفی شد

ویوو هفته گذشته Y33s 5G را معرفی کرد و امروز، این شرکت عضو دیگری را به مجموعه سری Y خود اضافه کرد که ویوو Y01 نام دارد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.51 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس با یک بریدگی برای دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

دوربین پشتی دستگاه متشکل از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی است که توسط فلاش LED به هم متصل شده است. اما برخی از مناطق یک واحد 8 مگاپیکسلی دریافت خواهند کرد. در زیر کاپوت، ویوو Y01 مجهز به تراشه Helio P35 است و FuntouchOS 11.1 مبتنی بر اندروید 11 (گو ادیشن) را اجرا می کند. این گوشی هوشمند دارای دو گزینه (2 یا 3 گیگابایت) بوده و با 32 گیگابایت حافظه داخلی همراه است. با این حال، یک اسلات کارت microSD نیز دارد که امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 1 ترابایت را فراهم می‌کند.

Vivo Y01 دارای حسگر اثرانگشتی است که در کنار آن نصب شده، که یک ویژگی وابسته به بازار است. اما صرف نظر از اینکه آیا آن را در کشور خود دریافت می کنید یا نه، Y01 با Face Access ارائه می شود و به شما امکان می دهد قفل گوشی را با چهره خود باز کنید. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که ویوو Y01 را روشن نگه می دارد و تا 10 وات برق را از طریق پورت microUSB می گیرد. همچنین از شارژ سیمی معکوس پشتیبانی می کند. ویوو Y01 در رنگ‌های آبی یاقوت کبود و مشکی زیبا ارائه می‌شود، اما جزئیات قیمت و در دسترس بودن آن مشخص نیست.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا