نرم افزار و اینترنت

هواوی HMS Core 6.0 را برای بازارهای جهانی عرضه کرد

هواوی از زمان تحریم آمریکا در حال بهبود هسته HMS (خدمات موبایل هواوی) است. این گزینه جایگزینی برای خدمات گوگل پلی در هواوی و همچنین تلفن های هوشمند و تبلت با مارک آنر بدون GMS (خدمات موبایل گوگل) است. به گفته این شرکت، هم اکنون کیت HMS Core 6.0 را برای بازارهای جهانی عرضه کرده است.

ماه گذشته، در رویداد توسعه دهندگان هواوای، این شرکت از HMS Core 6.0 در چین رونمایی کرد. چند هفته بعد، آخرین نسخه خدمات موبایل هواوی هم اکنون در بازارهای بین المللی در دسترس است. مطابق با اعلامیه رسمی، آخرین نسخه HMS Core برای رسانه ها، گرافیک ها، ارتباطات از راه دور و سایر موارد بهبود یافته است. این شرکت می گوید که HMS Core 6.0 APK را برای همه دستگاه ها راه اندازی کرده، از این رو، توسعه دهندگان می توانند از ویژگی های تازه معرفی شده استفاده کنند.

در مورد پیشرفت ها، در بخش رسانه، AV Pipeline Kit اکنون خطوط از پیش تعیین شده ای برای وضوح فوق العاده ویدیو، تشخیص رویداد صدا و سایر خدمات رسانه ای فراهم می کند. در مورد گرافیک، کیت مدل سازی سه بعدی قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی مانند بازسازی اشیا 3D سه بعدی و تولید مواد را با استفاده از دوربین RGB برای تجارت الکترونیکی و همچنین برنامه های انیمیشن ارائه می دهد.

علاوه بر این، کیت Computer Graphics ویژگی جدید “مه حجم” را ارائه می دهد، که به واقعی تر شدن صحنه های داخلی برای بازی های نسل بعدی موبایل کمک می کند. این ویژگی نیاز به پشتیبانی از Vulkan دارد. برای ارتباطات از راه دور، کیت Network با عملکرد پیش بینی شده شبکه به روز شده با هوش مصنوعی همراه است. گفته می شود این تاخیر در شبکه برنامه ها را بیش از 20 درصد کاهش می دهد. آخرین و نه مهمترین، HMS Core 6.0 همچنین با سرویس های جدیدی مانند Membership Kit ،Video Editor Kit و Audio Editor Kit در دسترس قرار می گیرد.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا