کنسول و بازی

بازی Tom Clancy’s XDefiant معرفی شد

در طی یک رویداد استریم، یوبی سافت رسماً جدیدترین عنوان در دنیای بازی ویدیویی Tom Clancy: XDefiant را معرفی کرد. نسخه XDefiant یک بازی تیراندازی رایگان مولتی پلیر است که می خواهد خود را در ژانر تیراندازی فوق العاده رقابتی با بارگذاری و گیم پلی قابل تنظیم متمایز کند. اگرچه احتمالاً آن چیزی نبود که طرفداران از یک بازی جدید Tom Clancy انتظار داشتند (این یک Splinter Cell جدید نیست)، اما XDefiant از بسیاری از امتیازات Tom Clancy، از جمله The Division ،Ghost Recon ،Rainbow Six و موارد دیگر استفاده می کند.

XDefiant توسط تیم و استودیو‌ی یوبیسافت سن فرانسیسکو (Ubisoft San Francisco) با مدیریت و رهبری مارک روبین (Mark Rubin) در دست ساخت بوده و آقای جیسون شرودر (Jason Shroeder) کارگردان ایده پرداز آن خواهد بود. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که به چشممان خورد امکانات مربوط به شخصی سازی روش‌هایی بود که شما برای مبارزه با دشمن انتحاب می‌کنید؛ به این صورت که بازی‌بازان می‌توانند گروهی را از میان فرقه‌های این بازی که از دنیای Tom Clancy آورده شده‌اند انتخاب کنند.

از جمله‌ی این گروه‌ها دسته‌ی گرگ‌ها (Wolves) از بازی Ghost Recon، جوخه‌‌ی اکلون (Echelon) از بازی Splinter Cell، گروه رانده شدگان (Outcasts) مجددا از عنوان Ghost Recon و دسته‌ی پاکساز‌گران (Cleaners) از The Division هستند. یوبیسافت قصد دارد تا علاوه بر گروه‌های ذکر شده، پس از انتشار XDefiant به افزودن دسته‌های جدید پرداخته و هر یک از این گروه‌ها از قدرت‌ها و توانایی‌های خاص خود برخوردار خواهند بود. در کنار این فرقه‌ها، به بازی‌بازان اجازه داده می‌شود تا به شخصی سازی و انتخاب مجموعه‌ای از سلاح‌های اصلی و ثانویه و قطعات اضافی برای این سلاح‌ها بپردازند.

نکته اینجاست که نه تنها اسلحه و تجهیزات مورد پسند شما توسط اعضای هر گروهی قابل استفاده است، بلکه شما می‌توانید حین مبارزه به تغییر آن‌ها در ناحیه‌ی ریسپان (Respawn) بپردازید. XDefiant بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس و سری اس، ایکس‌باکس وان، استیدیا و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع
windowscentral
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا