صوتی و تصویری

رونمایی سامسونگ از تلویزیون هوشمند 65 اینچی The Serif

سامسونگ امروز از نسخه 65 اینچی تلویزیون هوشمند سری The Serif TV در کره جنوبی رونمایی کرد. این شرکت گفته است که فروش آن را بزودی در خارج از کره جنوبی آغاز خواهد کرد. مدل های قبلی این مجموعه 43 اینچ، 50 اینچ و 55 اینچ بودند و اکنون با معرفی مدل 65 اینچی این سری گسترش داده است. به هر حال، قیمت این مدل 2420 دلار بوده و از امروز برای فروش در دسترس مشتریان قرار گرفته است.

تلویزیون هوشمند از طراحی مشترکی برخوردار است و سازنده مبلمان رونان و اروین بورولک آن را به خوبی مورد توجه قرار داده اند. این یک هدف دو منظوره در اتاق دارد، هم به عنوان یک تلویزیون هوشمند و هم به عنوان یک مبلمان که از آن استفاده نمی شود. دلیل این امر این است که تلویزیون Serif مانند یک بوم نقاشی به نظر می رسد، با ویژگی داخلی Magic Screen تلویزیون جلوه و زیبایی ظاهری آن را در فضای داخلی برجسته می کند.

Serif TV یک تلویزیون هوشمند QLED با وضوح 4K و نرخ تازه سازی نمایشگر بالا 120 هرتز است. این محصول با انبوهی از فناوری ها همراه است که هنگام استفاده از تلویزیون، سرگرمی های ویدیویی و صوتی همه جانبه را به بیننده ارائه می دهد. همچنین دارای ویژگی های HDR10+ ،Dolby Digital Plus، صدای تطبیقی، تقویت کننده صدای فعال (AVA) و ویژگی های تقویت گفتگو می باشد. با استفاده از چندین پورت HDMI و USB، تلویزیون هوشمند می تواند به راحتی همزمان به چندین منبع ورودی متصل شود.

همچنین دارای اتصال بلوتوث 4.2 و پشتیبانی از Wi-Fi 5 برای اتصال به اینترنت است. تلویزیون هوشمند 65 اینچی Samsung Serif با سیستم عامل تایزن سامسونگ کار می کند و مجموعه ای از برنامه ها را فراهم می کند که امکانات و سرگرمی های حاصل از تلویزیون را گسترش می دهد. همچنین دارای NFC، قابلیت اسکرین میرورینگ و پشتیبانی از دستیار صوتی است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا