موبایل و تبلت

معرفی گوشی گیمینگ جان سخت بلک ویو BL5000

بلک ویو همیشه با عرضه گوشی های هوشمند خلاقانه و ابتکاری جدید طرفداران خود را همیشه متحیر می کند. این بار، این شرکت گوشی هوشمند گیمینگ Blackview BL5000 را با عملکرد برتر در حالی که بیش از انتظارات با قیمت مناسب بوده، معرفی کرده است. این گوشی هوشمند می تواند بدون هیچ گونه تاخیر در عملکرد چندین بازی سطح بالا را به راحتی اجرا کند.

بلک ویو قرار است با راه اندازی گوشی هوشمند BL5000 یک بار دیگر بازار گوشی های هوشمند ناهموار را به دست بگیرد. این یک دستگاه استثنایی است که مشخصات برجسته ای از جمله دو حالت آماده به کار 5G و دوربین فوق عریض با زاویه 125 درجه دارد. BL5000 دارای سخت افزار بازی قدرتمندی است که به شما امکان می دهد از آن نهایت لذت را ببرید. گیم پلی بدون تاخیر در هنگام بازی Genshin Impact از راحتی متفاوتی برخوردار است. این یک لذت کامل برای گیمرها است.

تلفن هوشمند Blackview BL5000 دارای سخت افزاری با عملکرد خوب است که قابلیت اتصال و عملکرد یکپارچه 5G را ارائه می دهد. این گوشی مجهز به تراشه مدیاتک دایمنسیتی 700 است که با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه می شود. وجود نرخ تازه سازی 60 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی 120 هرتز، تجربه بازی را بهبود می بخشد. منظور از کل این تنظیمات عملکرد بی عیب و نقصی برای بازی های پرمصرف است که سریعتر و سریعتر بارگذاری می شوند.

بلک ویو BL5000 با نمایشگر 6.36 اینچی فول اچ دی پلاس یا 1080 در 2300 پیکسل و نسبت صفحه به بدنه 84 درصد ارائه می شود. صفحه نمایش از تراکم 400ppi برای تصویر واضح و خوب پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند از یک بلندگوی فوق خطی 1217 با یک حفره فیزیکی بزرگ 0.9 سی سی برای صدای تند برخوردار است. وجود سیستم خنک کننده همراه با لوله های خنک کننده سه بعدی به اتلاف گرما کمک می کند و عملکرد بی عیب و نقصی را ایجاد می کند. بلک ویو با Doke OS 2.1 چندین پیشرفت جدید و بازی را مورد تأکید قرار داده است. BL5000 یک حالت بازی اختصاصی را در خود جای داده است که با محدود کردن سایر کارها عملکرد را بهبود می بخشد. همچنین تماس ها و اعلان ها را مسدود می کند.

تلفن هوشمند Blackview BL5000 دارای یک باتری عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی همراه با شارژ سریع 30 وات است. همراه با یک کابل شارژ L شکل برای محافظت در برابر ساییدگی و پارگی معمول است. باتری با یک بار شارژ کامل تا 8 ساعت از بازی را پشتیبانی می کند. با این وجود می توان با استفاده از فناوری شارژ سریع 30 وات خود، باتری را در عرض 80 دقیقه کاملاً شارژ کرد. در بخش حفاظت، این گوشی از تاییدیه های مختلفی نظیر IP68, IP69K و MIL-STD-810G برخوردار است.

در بخش دوربین، این گوشی با یک سنسور فوق عریض 16 مگاپیکسلی با زاویه دید 125 درجه و یک سنسور 12 مگاپیکسلی IMX362 سونی همراه است و در جلوی آن نیز دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی S5K3P9SP سامسونگ قرار گرفته است. دوربین اصلی Blackview BL5000 می تواند فیلم های 2K ضبط کند. از دیگر ویژگی های دوربین می توان به نسل دوم HDR، زیبایی هوشمند AI، حالت Super Night، حالت پرتره و حالت تک رنگ اشاره کرد. هنوز جزئیات عرضه و قیمت گذاری آن در دسترس نیست.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا