نرم افزار و اینترنت

شیائومی +MIUI حالا از کلیدهای میانبر تغییر اندازه و پنجره پشتیبانی می کند

شیائومی سال گذشته +MIUI (که قبلاً با نام Xiaomi Device Control شناخته می شد) را معرفی کرد. این یک ابزار مشابه HUAWEI Multi-Screen Collaboration ،Samsung DeX و Microsoft Your Phone است. از زمان انتشار، این شرکت تجربه کاربر را با ویژگی های جدید، تغییرات طراحی و اصلاحات بهبود می بخشد. طبق اعلام رسمی، این سرویس دو ویژگی مفید جدید را اضافه کرده است.

طبق حساب رسمی MIUI ویبو، آخرین نسخه بتا +MIUI دو ویژگی جدید اضافه می کند. این موارد شامل پشتیبانی از تغییر اندازه پنجره و کلیدهای میانبر سفارشی است. طبق وب سایت رسمی، MIUI+ v2.3.1.1014 جدیدترین نسخه بتا است. این تنها با تعداد انگشت شماری از گوشی های هوشمند و لپ تاپ های گروه شیائومی سازگار است.

کاربران با دستگاه های پشتیبانی شده اکنون نه تنها می توانند اندازه پنجره برنامه ها را تغییر دهند بلکه از کلیدهای میانبر سفارشی نیز استفاده می کنند. برخی از میانبرها شامل Alt + B برای برگشت، Alt + H برای خانه و Alt + R برای تغییر به جدیدترین کار است. متأسفانه، +MIUI هنوز اولین حضور خود را در بازارهای جهانی انجام نداده است. از این رو، باید فقط روی گوشی های هوشمند سازگار با ROM MIUI China کار کند. ما انتظار داریم این ابزار پس از خارج شدن از مرحله بتا، به بازارهای بین المللی راه پیدا کند. مهمتر از همه، شیائومی مجبور است لپ تاپ های خود را در مناطق بیشتری برای دسترسی بیشتر به +MIUI منتشر کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا