میکرومکس به تازگی از جانشین نسخه IN 1b رونمایی کرده که Micromax IN 2b نام دارد. Micromax IN 2b به عنوان “No Hang Phone” تبلیغ شده که نوید یک “تجربه یکپارچه و بدون تاخیر” را می دهد. و برای انجام این کار، سازنده گوشی هند از تراشه Unisoc T610 و 4/6 گیگابایت رم استفاده کرده است. این تلفن هوشمند نسخه خام اندروید 11 را اجرا می کند و با نوید دو سال بروزرسانی همراه است.

در قسمت فضای ذخیره سازی، شما فقط یک گزینه دارید – 64 گیگابایت – اما گوشی هوشمند دارای یک اسلات کارت microSD اختصاصی است که امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت را فراهم می کند. Micromax IN 2b یک نمایشگر 6.52 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دارد.

پنل پشتی – الگویی شبیه به ریلمی C3 – دارای یک سنسور اثر انگشت، بلندگو و دو دوربین 13 مگاپیکسلی اصلی و 2 مگاپیکسلی عمق است. انرژی مورد نیاز توسط باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تامین شده و از شارژ معمولی 10 وات پشتیبانی می کند. بقیه ویژگی های برجسته Micromax IN 2b شامل جک هدفون 3.5 میلی متری، پشتیبانی از دو سیم کارت است. نسخه 4/64 گیگابایت IN 2b با قیمت 105 دلار و 6/64 گیگابایت نیز با قیمت 120 عرضه می شود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *