مایکروسافت چند هفته پیش سیستم عامل ویندوز 11 را معرفی کرد و برای نصب به عنوان ساخت Dev در دسترس قرار داد. غول فناوری اکنون اولین نسخه بتا سیستم عامل ویندوز 11 را منتشر کرده است. ویندوز 11 بتا برای کسانی که در برنامه Windows Insider ثبت نام کرده اند، در دسترس است. طبق گفته شرکت، نسخه بتا در مقایسه با ساخت Dev از نوسان کمتری برخوردار بوده و توسط مایکروسافت تأیید می شود.

برای آزمایش این نسخه جدید ویندوز، باید رایانه ای داشته باشید که با شرایط سازگاری مایکروسافت مطابقت داشته باشد. کسانی که نسخه Dev را نصب کرده اند می توانند با رفتن به Settings > Windows Update > Windows Insider Program و سپس کلیک بر روی Select your Insider Settings به نسخه Beta تغییر حالت دهند.

توجه داشته باشید که اگرچه نسخه های بتا نسبت به نسخه های Dev پایدارتر هستند، اما هنوز نسخه های پایداری نیستند و به احتمال زیاد دارای اشکال، خرابی و ویژگی های از دست رفته هستند. بنابراین، ما پیشنهاد می کنیم هنوز ویندوز 11 را روی دستگاه اصلی خود نصب نکنید. سیستم عامل ویندوز 11 دارای یک رابط کاربری جدید، از جمله منوی شروع مرکز و طراحی نوار وظیفه، گوشه های گرد، صداهای جدید و موارد دیگر است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *