موبایل و تبلت

انتشار جزئیاتی تازه از مشخصات قلم S Pen Pro سامسونگ

روز گذشته جزئیاتی جدیدی از قلم S Pen Pro توسط منابع خبری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که به قابلیت‌های جذاب قلم سامسونگ از قبیل سازگاری با گوشی تاشو زد فولد 3 اشاره دارد. جالب اینجاست که این پست روزها بدون توجه به نظر می رسید اما از یک منبع نسبتاً معتبر آمده است.

گفته می شود که نوک این قلم 0.7 میلیمتر ضخامت داشته که به نظر می رسد آسیبی به نمایشگر گوشی گلکسی زد فولد 3 سامسونگ نمی‌رساند. به علاوه، این قلم از 4096 سطح فشار پشتیبانی کرده و از طریق USB-C شارژ می شود، که بسیار غیر منتظره است. البته، S Pen Pro به صورت جداگانه فروخته شده و به صورت مغناطیسی روی قاب های سازگار متصل می شود. همچنین این قلم استایلوس گران قیمت در کشور انگلیس چیزی حدود 70 پوند قیمت خواهد داشت.

اس پن جدید سامسونگ از نظر قیمت بسیار گران‌تر از مدل‌های فعلی بوده به‌طوری‌که در حال حاضر اس پن استاندارد با قیمتی حدود 35 پوند به فروش می‌رسد و ضخامت نوک آن نیز مانند مدل S Pen Pro است. بنابراین انتظار می‌رود با توجه به قیمت بالای اس پن پرو سامسونگ، این مدل از قابلیت‌های کاربردی بیشتری در مقایسه با اس پن سامسونگ بهره ببرد. علاوه بر این قلم جدید از بلوتوث نیز بهره خواهد برد تا کنترل از راه دور گوشی به وسیله اس پن پرو ممکن باشد.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا