موبایل و تبلت

سری گلکسی S22 با سنسور 50 مگاپیکسلی RGBW در راه است

سامسونگ در حال کار بر روی نسل بعدی گوشی های هوشمند پرچمدار سری S خود است که اوایل سال آینده در قالب مجموعه سامسونگ گلکسی S22 عرضه می شود. در حالی که زمان زیادی برای معرفی رسمی وجود دارد، نشت های مربوط به گوشی های هوشمند همچنان در اینترنت ظاهر می شود.

در تازه ترین خبر فاش شده ، یوگش نوآموز ادعا می کند که سری گلکسی S22 سامسونگ و برخی دیگر از گوشی های غیر سامسونگ دارای سنسور 50 مگاپیکسلی RGBW جدید هستند. Ice Universe ادعا کرده است که غول کره جنوبی ماه آینده یک سنسور جدید دوربین 200 مگاپیکسلی و یک لنز 50 مگاپیکسلی RGBW ارائه می دهد. سامسونگ پیشتر تأیید کرده بود که روی سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی کار می کند.

پیشتر گفته شده بود که نسخه برتر این سری، گلکسی S22 اولترا دارای سنسور 108 مگاپیکسلی خواهد بود. با این حال، این گزارش رد شد و ادعا شد دستگاه دارای سنسور جدید 200 مگاپیکسلی در ماژول پنج دوربین است. گزارش شده که سنسور 200 مگاپیکسلی با همکاری Olympus مستقر در ژاپن ساخته شده است.سامسونگ به تازگی کوچکترین سنسور 0.64μm پیکسل جهان، دوربین 50 مگاپیکسلی ISOCELL JN1 را برای گوشی های میان رده معرفی کرده است. در فوریه، سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN2 با اندازه 1/1.12 اینچ و پیکسل های 1.4μm رونمایی کرد.

همچنین انتظار می رود که سری گلکسی S22 سامسونگ با پشتیبانی از شارژ 65 واتی عرضه شود و این شرکت در حال آزمایش این فناوری است. شارژر 65 واتی سامسونگ در فوریه امسال گواهینامه TÜV SÜD دریافت کرده بود. این همان شارژر با شماره مدل EP-TA865 است که در سپتامبر سال گذشته توسط گواهینامه NRRA کره جنوبی تایید شده است. در حالی که هنوز تأیید نشده است، انتظار می رود این گوشی ها در ژانویه 2022 عرضه شوند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا