پس از شایعات، سرانجام شیائومی از گوشی هوشمند میکس 4 رونمایی کرد. این اولین گوشی هوشمند این شرکت با دوربین سلفی زیر نمایشگر (یا دوربین تحت پنل همانطور که شیائومی آن را نامیده) است. این پیشرفت بزرگ در زیر صفحه نمایش خمیده 6.67 اینچی AMOLED پنهان شده است که در آن یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی (پیکسل هایی با اندازه 1.6 میکرومتر هنگامی که از باینینگ 4 در 1 پیکسل استفاده می شود) بر روی صفحه قرار می گیرد و بریدگی را بدون عیب و نقص نشان می دهد.

این راه حل نیاز به یک نوع کاملاً جدید از صفحه نمایش انعطاف پذیر و طراحی مجدد آرایه مدار برای حداکثر شفافیت و به نوبه خود رسیدن نور به سنسور دوربین سلفی دارد. شیائومی از الگوی پیکسلی میکروالماس جدید استفاده کرده که با الگوریتم های بازاندیشی همراه است و حداقل شکست نور را تضمین می کند. سطح بالای دوربین دارای تراکم 400ppi است، بنابراین حتی کوچکترین متن نیز کاملاً قابل خواندن است. کل پنل توسط Gorilla Glass Victus محافظت شده و دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و رزولوشن فول اچ دی پلاس است.

میکس 4 دارای پشت سرامیکی است و در رنگهای سفید، مشکی و خاکستری عرضه می شود. تنظیمات بلندگوهای استریو توسط Harman/Kardon انجام شده است. دوربین پشتی دستگاه، شامل سنسور اصلی 1/1.33 اینچی 108 مگاپیکسلی ISOCELL HMX با OIS به همراه لنز پرسکوپ 50 مگاپیکسل با زوم اپتیکال 5 برابر و فاصله کانونی معادل 120 میلی متر و یک سنسور فوق عریض 13 مگاپیکسلی است.

گوشی میکس 4 همچنین مجهز به پردازنده اسنپدراگون 888 پلاس همراه با 8/12 گیگابایت حافظه رم و 128/512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. باتری دستگاه 4500 میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و از شارژ سریع 120 وات و شارژ بیسیم 50 وات نیز پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ویژگی های کلیدی اضافه شدن پهنای باند فوق العاده (UWB) است که امکان موقعیت یابی دقیق اطلاعات و کنترل دستگاه های هوشمند را فراهم می کند. میکس 4 از 4999 یوان (770 دلار) شروع شده و برای مدل 12/512 گیگابایت به 6،299 یوان (970 دلار) می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *