زمان زیادی طول کشید، اما TCL آماده است تا تلویزیون های رده بالای خود را که از پلتفرم گوگل تی‌وی استفاده کرده، به بازار عرضه کند. این شرکت اولین مجموعه تلویزیون گوگل (نه فقط Android TV) را در میان رده های سری 5 و سری 6 معرفی کرده است. همانطور که حدس می زنید تجربه گوگل تی‌وی مرکز مدل های جدید TCL است.

سری 5 گزینه های “استارتر” این مجموعه به حساب می آیند، اما هنوز در بالای از مدل های دستگاه های اصلی سری 3 و 4 اندروید قرار دارد. پنل های 4K QLED در اندازه های 50، 55، 65 و 75 اینچی با پشتیبانی از Dolby Vision HDR (به علاوه HDR10 و HLG) و صدای Dolby Atmos پیدا خواهید کرد. همچنین می توانید یک حالت بازی خودکار و چهار درگاه HDMI که یکی با eARC برای بهبود کیفیت صدا بوده، دریافت کنید.

به سراغ مدلهای گوگل تی وی سری 6 بروید و بیشتر خواهید دید که TCL باعث بهبود کیفیت تصویر می شود. تلویزیون های 55، 65 و 75 اینچی 4K همه دارای نور پس زمینه mini-LED برای کنتراست بهتر هستند. اگر اهل بازی هستید، ممکن است از یک حالت بازی THX Certified با وعده های کم تأخیر با کیفیت تصویر قوی خوشحال شوید.

قیمت ها تا حد زیادی مطابق با رقابت است. مدل پایه 50 اینچی سری 5 از قیمت 599.99 دلار شروع شده و تا مدل های 75 اینچی به 1299.99 دلار می رسد. در حالیکه مدل پایه سری 6 از قیمت 949 دلار شروع شده و برای نسخه 75 اینچی به 1799.99 دلار می رسد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *