اینستاگرام به تازگی ویژگی های جدیدی به نام Limits و Hidden Words رونمایی کرده که برای نفرت و سوء استفاده از پست های پرطرفدار طراحی شده است. این به روز رسانی به منظور محافظت از کاربران، به ویژه سازندگان و ویژگی های عمومی، از مشاهده محتوای مزاحم، نژادپرستانه، همجنس گرا و جنسیتی در نظرات و درخواست های دایرکت مسیج ارائه می شود.

ویژگی جدید Limits، که از امروز در دسترس است، به همه کاربران امکان می دهد تا نظرات و درخواست های دایرکت مسیج را از کاربرانی که یا آنها را دنبال نمی کنند یا اخیراً آنها را دنبال کرده اند، پنهان کنند. علاوه بر این، اپلیکیشن “یک هشدار قوی تر” صادر می کند و در صورت تمایل به انتشار یک محتوای توهین آمیز، بلافاصله پست را متوقف می کند – به جای اینکه منتظر تکرار جرم قبلی باشید.

اینستاگرام اعلام کرد که در پی سوء استفاده نژادپرستانه از بازیکنان بریتانیایی در پیام های مستقیم آنها، ویژگی هایی را ایجاد کرده است. ویژگی جدید دیگر، Hidden Words، به کاربران اجازه می دهد تا پیام های سوء استفاده را در درخواست های DM فیلتر کنند. اگر درخواستی حاوی کلمه فیلتری است که انتخاب کرده اید، به طور خودکار در یک پوشه مخفی قرار می گیرد که می توانید انتخاب کنید هرگز باز نشود – اگرچه به طور کامل حذف نشده است.

این به روزرسانی که از امروز در دسترس است، پس از اعلام فیس بوک مبنی بر ایمن تر و خصوصی تر کردن اینستاگرام برای نوجوانان وارد می شود. تغییراتی که ماه گذشته اعمال شد شامل خصوصی سازی خودکار حساب های نوجوانان زیر 16 سال، محدود کردن توانایی تبلیغ کنندگان برای هدف قرار دادن اطلاعات شخصی مانند “علایق” و استفاده از هوش مصنوعی برای تشخیص سن کاربران است. این تغییرات همچنین در حالی ایجاد می شود که فیس بوک در حال ایجاد نسخه ای از اینستاگرام برای کودکان زیر 13 سال است.

سهام:

3 Comments

  • قهوه
    خرداد ۲۰, ۱۴۰۱ at ۱۳:۳۰

    مطالب سایتتون عالیه. ممنون از سایت خوبتون

    Reply
    • ادمین
      خرداد ۲۰, ۱۴۰۱ at ۱۴:۵۵

      ممنون از شما

      Reply
  • سامانه استخدام ایران
    دی ۲۷, ۱۴۰۰ at ۱۹:۱۱

    عالی بود

    Reply

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *