گجت و پوشیدنی

معرفی اسپیکر هوشمند شیائومی ساند با قابلیت UWB

شیائومی عصر سه شنبه یک رویداد بسیار مورد انتظار را در چین برگزار کرد و در آن گوشی هوشمند برتر Mix 4 در کنار سری می پد 5، شیائومی CyberDog و تلویزیون OLED نسل دوم خود را به نمایش گذاشت. شیائومی همچنین اولین اسپیکر هوشمند رده بالای خود را معرفی کرد.  این گجت دارای نام Xiaomi Sound است و علیرغم اینکه به عنوان بلندگوی سطح بالا شناخته شده، با قیمت نسبتا مناسب 499 یوان (77 دلار) به بازار می آید.

همچنین ، می توان انتظار بلندگوی حجیم را داشت اما Xiaomi Sound از بدنه ای جمع و جور برخوردار بوده و در کمال تعجب، پیکربندی داخلی برای خروجی صدای قدرتمند طراحی شده است. این اسپیکر همچنین با Harman Audio EFX تعبیه شده است که به بلندگو اجازه می دهد بدون آسیب رساندن به سخت افزار به نیروگاهی از صدای عمیق و غنی از فرکانس پایین تبدیل شود.

این اسپیکر مجهز به آهنرباهای قوی نئودیمیوم بور آهن با رادیاتورهای غیرفعال دوگانه است. شیائومی ادعا می کند که می تواند فشار صوتی شوک 90 دسی بل و باس کامل 70 هرتز را به دست آورد. در عین حال، دارای خروجی صدای همه جهته 360 درجه، طراحی مخروط راهنمای صدا نصب شده در بالا، و گواهینامه Hi-Res (با وضوح بالا) است.

شیائومی ساند در دو رنگ نقره ای و مشکی موجود بوده و کیفیت فلز آن کافی است. Lei Jun اعلام کرد که این زیباترین و رده بالای اسپیکر هوشمند که این برند در 10 سال گذشته عرضه کرده است. علاوه بر این، Xiaomi Sound همچنین از محاسبه عملکردهای صوتی، 330 محاسبه در ثانیه، برای دستیابی به تنظیم پویا پشتیبانی می کند. در عین حال ، الگوریتمی را برای تنظیم کیفیت صدا و میزان صدا در شب مناسب با محیط استفاده می کند.

یکی دیگر از ویژگیهای جالب این است که بلندگو از دو اتصال استریو ترکیبی و حتی 8 اتصال متصل پشتیبانی می کند. این بدان معناست که می توانید حداکثر هشت بلندگوی مختلف را به هم متصل کنید و سپس می توانید آنها را در مکان های مختلف قرار دهید تا به تجربه صوتی قوی برسید. به غیر از اتصال بلوتوث، بلندگوی هوشمند از اتصال Ultra-Wide-Band (UWB) نیز پشتیبانی می کند.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا