آموزش

نحوه تنظیم چندین تایمر روی ساعت اپل واچ

استفاده از تایمر یا زمان سنج خیلی وقت ها به کار می آید. مثلا وقتی قصد آشپزی، ورزش یا درس خواندن دارید. در این مطلب به شما آموزش می دهیم که چطور با استفاده از آیفون یا اپل واچ خود، به راحتی چندین تایمر تنظیم کنید.

قابلیت تنظیم چندین تایمر در اپ بومی تایمر اپل واچ با جدیدترین به روز رسانی نرم افزار جدید امکان پذیر است. به روزرسانی watchOS 8 در حال حاضر فقط از طریق بتا عمومی یا توسعه دهنده در دسترس بوده، که بر اساس آن شما باید نسخه بتا iOS 15 را در آیفون خود دانلود کنید. اگر ترجیح می دهید منتظر انتشار عمومی watchOS 8 و iOS 15 باشید، اواخر پاییز دوباره بررسی کنید.

پس از بروزرسانی، تاج دیجیتال را فشار دهید تا به صفحه اصلی ساعت خود برسید، که همه اپ های شما را نمایش می دهد. ممکن است صفحه شما کمی متفاوت به نظر برسد، اما اپ تایمر معمولاً در کنار اپ کرونومتر قرار دارد. آنها بسیار شبیه به هم هستند، بنابراین مطمئن شوید که روی گزینه مناسب ضربه زده اید.

با باز شدن اپ، منوی کوچکی از زمان سنج های از پیش تعیین شده را مشاهده خواهید کرد. علاوه بر اینها، گزینه تایمر سفارشی وجود دارد، جایی که می توانید دقیقاً مدت زمانی را که می خواهید اولین تایمر شما برای آن زمان اجرا شود، وارد کنید. روی آن ضربه بزنید و تایمر خود را تنظیم کنید. سپس، اگر برای کار شما مفید بوده، تایمر را با استفاده از Siri نامگذاری کنید.

پس از انجام تنظیم تایمر، گزینه Start را زده و سپس روند را تکرار کنید. کافی است همان مراحل را هر چندبار که می خواهید تنظیم کنید، تکرار کنید و همه شمارش معکوس شما باید به محض اینکه بیش از یک بار اجرا شد، به صورت لیست ظاهر شود.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا