به طور غیرمنتظره ای، سونی از نسخه “لایت” اکسپریا 10 مارک 3 در ژاپن رونمایی کرد. در حال حاضر به نظر می رسد که این گوشی فقط در اپراتورهای ژاپنی MVNO (و بدون سیم کارت) در دسترس خواهد بود، اما شما چیز زیادی از دست نداده اید.

نسخه لایت این گوشی اکنون فضای ذخیره سازی آن از 128 گیگابایت به 64 گیگابایت کاهش پیدا کرده است. شیار میکرو اس دی هنوز در دسترس بوده و ظرفیت حافظه رم همچنان همان 6 گیگابایت حفظ شده است. توجه داشته باشید که مدل لایت فقط به عنوان یک مدل تک سیم کارت در دسترس است، اگرچه eSIM وجود دارد، بنابراین شما همچنان می توانید خط تلفن دوم را در دسترس داشته باشید.

همچنین، پشتیبانی از رادیو FM حذف شد، اما در ابتدا در بسیاری از مناطق فعال نبود. شما هنوز جک هدفون 3.5 میلی متری دارید. مابقی مشخصات نسخه لایت مشابه Xperia 10 III معمولی بوده که شامل صفحه نمایش 6 اینچی اولد فول اچ پلاس، تراشه کوالکام اسنپدراگون 690، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی، IP68 مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است.

در پشت گوشی چینش عمودی دوربین های 12 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی تله فوتو و 8 مگاپیکسلی اولتراواید دیده می شود، ضمن اینکه در پنل جلویی شاهد قرارگیری دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هستیم. مدل لایت از 27 آگوست با قیمت 425 دلار در دسترس خواهد بود.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *