آموزش

نحوه دانلود همه چیزهایی که در اینستاگرام پست کرده اید

آیا به دنبال راهی برای به دست آوردن تمام محتوای اینستاگرام خود هستید؟ یک راه سریع و آسان برای این کار وجود دارد. اینستاگرام یک تابع “Download Data” رایگان ارائه می دهد که تمام مطالبی را که تا به حال در اینستاگرام ارسال کرده اید یا هر اقدامی که در سایت انجام داده اید مانند نظرات و لایک ها یکجا کرده و همه آنها را از طریق ایمیل برای شما ارسال می کند.

در این مطلب، نحوه استفاده از این فرایند ساده برای ذخیره تمام محتوای اینستاگرام خود آورده شده است. برای انجام اینکار ابتدا در وب سایت اینستاگرام، روی تصویر پروفایل خود در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید.

در مرحله بعد، روی گزینه “Settings” که در منوی باز شده ظاهر می شود، کلیک کنید. هنگامی که منوی “تنظیمات” اینستاگرام شما اجرا شد، به قسمت چپ صفحه خود نگاه کرده تا بخش “Privacy and Security” را ببینید؛ سپس روی آن کلیک کنید. در زیربخش “Data Download” گزینه “Request Download” را مشاهده خواهید کرد. روی این مورد کلیک کنید.

پنجره بعدی که ظاهر می شود جایی است که می توانید درخواست را فعال کنید. اینستاگرام می تواند داده های شما را در HTML یا به عنوان یک فایل JSON ارائه دهد.

برای اکثر کاربران، HTML گزینه توصیه شده است، اما اگر می خواهید داده های اینستاگرام خود را به سرویس وب دیگری وارد کنید، فایل JSON موجود است. پس از درخواست، فقط باید منتظر بمانید تا فایل به صندوق ورودی ایمیل شما برسد. اینستاگرام می گوید این کار می تواند تا 48 ساعت طول بکشد، اما در تجربه ما این موضوع فقط چند ساعت بود.

برای ادامه روند روی پیوند “Download Information” کلیک کنید. در مرحله بعد باید وارد حساب اینستاگرام خود شوید. پس از ورود به سیستم، پیام اینستاگرام و گزینه “Download Information” را مشاهده خواهید کرد، بر روی گزینه کلیک کنید.

با این کار یک فایل .zip در پوشه دانلود پیش فرض رایانه شما دانلود می شود. روی فایل کلیک کنید تا باز شود.

اکنون تمام محتوای اینستاگرام خود را در پوشه هایی با نام مناسب مشاهده خواهید کرد. اگر فقط به دسترسی به محتوای بصری اینستاگرام خود علاقه دارید، مستقیماً به پوشه “Media” بروید، جایی که زیر پوشه ای به نام “Posts” را مشاهده خواهید کرد.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا