آموزش

نحوه فورس ریستارت کامل سری آیفون

اغلب کاربران گوشی‌ها‌ی هوشمند، با مشکلاتی از قبیل هنگ کردن و یا از کار افتادن لمس صفحه نمایش در حین استفاده از دستگاه خود مواجه شده‌اند. در چنین مواقعی، اولین راه‌حل خاموش کردن گوشی از طریق فشار دادن دکمه پاور و روشن کردن مجدد آن است. اما در برخی اوقات، این راه‌حل هم نمی‌تواند مشکل شما را حل کند. حال باید برای اینکار اقدام به فورس ریستارت کنید. دستورالعمل ها برای هر مدل مشابه بوده، اما کمی متفاوت است.

  • آیفونایکس، ایکس اس، ایکس آر، 11 یا 12: دکمه افزایش صدا را فشار داده و سریع رها کنید، سپس همین کار را با دکمه کاهش صدا انجام دهید. در پایان، دکمه کناری بدنه را تا زمانی که لوگوی اپل نمایان شود، نگه دارید و سپس رها کنید.
  • آیفون 8، اس ای (نسل دوم): مشابه مدل های قبلی دکمه افزایش صدا را فشار دهید و سریع رها کنید، سپس کاهش صدا را فشار داده و رها کنید. در پایان دکمه کناری را نگه دارید و وقتی لوگوی اپل ظاهر شد رها کنید.
  • آیفون 7: دکمه کاهش صدا و Sleep/Wake (کناره) را همزمان فشار داده و نگه دارید. وقتی لوگوی اپل ظاهر شد، هر دو را رها کنید.
  • آیفون 6، اس ای (نسل اول): دکمه Sleep/Wake (کناره) و دکمه خانه را همزمان فشار داده و نگه دارید. وقتی لوگوی اپل ظاهر شد، هر دو دکمه را رها کنید.

با فورس ریستارت می‌توان هرگونه مشکل احتمالی را که منجر به بروز اختلال در عملکرد گوشی شده، برطرف کرد. حال اگر با این روش، همچنان مشکل گوشی‌تان حل نشد، می‌بایست راهکارهای دیگری را امتحان کرد.

منبع
mashable
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا