لنوو از کروم بوک جدید با طراحی مقاوم رونمایی کرده که دارای پردازنده AMD و پشتیبانی از 4G می باشد، اما فقط از طریق اپراتور آمریکایی AT&T قابل خرید است. لنوو کروم بوک 300E دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی است که توسط گوریلا گلس محافظت می شود. صفحه نمایش از طریق دو لولا 360 درجه به صفحه کلید مقاوم در برابر نشت متصل شده که به شما امکان می دهد آن را به یک تبلت تا کنید.

قدرت پردازشی کروم بوک توسط پردازنده دو هسته ای AMD 3015Ce تامین شده که باعث می شود دستگاه جدید اولین کروم بوک AMD با LTE مطابق Chrome Unboxed باشد. همچنین این تراشه از یک باتری 47 واتی تغذیه می کند که لنوو وعده داده که یک روز در مدرسه کار کند. از سوی دیگر، 300E دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی است.

برای پورت ها ، یک پورت ورودی USB-C در سمت چپ به همراه یک پورت USB-A، جک ترکیبی میکروفون و هدفون و شکاف کارت MicroSD وجود دارد. همچنین یک درگاه USB-A دوم در سمت راست به همراه یک درگاه HDMI دریافت می کنید. یک وب کم 720p بالای صفحه نمایش قرار گرفته و دارای یک شاتر حریم خصوصی است که می توانید در صورت عدم استفاده از دوربین در محل خود حرکت دهید. کروم بوک 300E قرار است با قیمت 420 دلار در اختیار مشتریان قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *