جدیدترین گوشی هوشمند موتورولا با نام Moto G50 5G در استرالیا عرضه شد. این گوشی جدید تمام ویژگی های نسخه اصلی موتو جی 50 را داشته، اما به جای اسنپدراگون 480 از تراشه دایمنسیتی 700 استفاده شده است. بقیه مشخصات اصلی در مقایسه با دوربین ها و سنسور اثر انگشت کاملاً مشابه است.

پنل جلویی نمایشگر 6.5 اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 90 هرتز و بریدگی دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی را مشاهده خواهید کرد. در پشت سه دوربین وجود داشته که در طراحی مریع شکل کنار هم قرار گرفته اند، شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، ماکرو 2 مگاپیکسلی و عمق سنج 2 مگاپیکسلی می شود.

همچنین نسخه جدید موتو جی 50 به پردازنده مدیاتک دایمنسیتی 700 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی مجهز گشته که امکان افزایش فضای ذخیره سازی از طریق میکرو اس دی فراهم است. علاوه بر این، از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 15 وات بهره گرفته و رابط کاربری My UX مبتنی بر اندروید را اجرا می کند. سنسور اثر انگشت، NFC و جک هدفون سایر مشخصات این گوشی است. موتو جی 50 قرار است در رنگ های خاکستری و سبز با قیمتی حدود 289 دلار در دسترس قرار گیرد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *