لپ تاپ

هواوی سری جدید میت بوک B را با ماژول TPM 2.0 معرفی کرد

هواوی به تازگی سری جدید لپ تاپ های میت بوک B خود را در چین عرضه کرده است. مجموعه جدید که مشتریان تجاری را هدف قرار داده، شامل مدل های MateBook B3 ، MateBook B5 و MateBook B7 بوده که دارای امنیت TPM 2.0 نیز هستند.

ابتدا در مورد میت بوک B7 صحبت می کنیم؛ این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 13.9 اینچی با نسبت تصویر 3 به 2 و صفحه به بدنه 91 درصد بوده که رزولوشن 3K و طیف رنگ 100 درصد sRGB را ارائه می دهد. در دل دستگاه پردازنده نسل یازدهم اینتل i7-1165G7 قرار داده شده و از یک کلید انتقال بین گوشی های هوشمند هواوی پشتیبانی کرده و با صفحه لمسی بهبود یافته و طراحی اتلاف گرما وارد بازار می شود.

با پیشروی، غول فناوری چینی همچنین لپ تاپ میت بوک B5 2021 خود را روانه بازار کرد. این مدل دارای صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 2K است و از پردازنده 11th Intel Core i7-1165G7 نسل 11 نیز پشتیبانی می کند. برای حافظه، 16 گیگابایت رم دوکاناله و 512 گیگابایت حافظه SSD ارائه می دهد. قابل ذکر است که این لپ تاپ نیز دارای تراشه TPM 2.0 از پیش نصب شده برای امنیت است. درنهایت، هواوی حتی یک میت بوک B3 جدید را ارائه کرده که در قسمت جلویی از صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS LCD ضد بازتاب با رزولوشن فول اچ دی برخوردار است.

این لپ تاپ همچنین یک محصولی باریک و سبک است که تنها 1.38 کیلوگرم وزن داشته و مجهز به پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i7-1165G7 و ماژول تراشه امنیتی TPM 2.0 نیز می باشد. این شرکت همچنین خدمات سفارشی سازی شخصی را به همراه خدمات سفارشی سازی امنیتی ارائه می دهد. متاسفانه هواوی قیمت و زمان در دسترس بودن این سری از لپ تاپ را اعلام نکرده است.

منبع
gizmochina
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا