برای ارتقا نرم افزاری، نیازی به تهیه گلکسی زد فولد 3 یا زد فلیپ 3 نخواهید داشت. سامسونگ در حال ارائه به روزرسانی One UI 3.1.1 است که بسیاری از ویژگی های مولتی تسکینگ و تغییر اندازه اپلیکیشن آن گوشی ها را به فولد، فولد 2، فلیپ و فلیپ 5G اصلی بیاورد.

به دلیل صفحه نمایش بزرگتر و تبلت مانند، خط Fold بدون شگفتی بیشترین سود را می برد. ویژگی هایی مانند Multi-Active Window (حداکثر سه برنامه به طور همزمان) و App Split View (مشاهده محتوای اضافی برای یک اپ) صفحه نمایش تاشو را بسیار مفیدتر می کند. همچنین می توانید اپ ها را مجبور به تغییر اندازه و چرخش در فولد خود کنید، موارد دلخواه خود را با نوار وظیفه پین کنید و صفحه داخلی خود را روی صفحه جلویی آینه کنید.

نه این که صاحبان فلیپ خوش شانس نباشند. Drag & Split به همه دارندگان تاشو سامسونگ اجازه می دهد تا پنجره جدیدی را برای اپلیکیشنی که قبلاً باز شده ایجاد کنند، و شما می توانید از حالت Flex استفاده کنید تا هنگامی که تا حدی گوشی تا شده است، کنترل های رسانه ای را به نمایش بگذارد. اکثر این ویژگی ها در حال حاضر در حال اجرا هستند، اگرچه اگر از اولین گلکسی فولد استفاده می کنید، باید یک هفته دیگر صبر کنید.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *