آمازون یک ویژگی جدید برای الکسا ارائه داده که می تواند مطمئن شوید که صدای دستیار صوتی را می شنوید، حتی وقتی تلویزیون روشن است یا وقتی مردم در حال صحبت کردن هستند. به گفته سایت ورج، ویژگی جدید با نام Adaptive Volume باعث می شود که الکسا در صورت تشخیص صدای زیاد محیط بلندتر صحبت کند.

هدف شرکت این است که شما بتوانید پاسخ های دستیار صوتی را در مورد سر و صدا در خانه یا محل کار خود بشنوید. اگر خارج از آمریکا هستید، هنوز نمی توانید آن را امتحان کنید – سایت ورج می گوید در حال حاضر فقط برای مشتریان آمریکایی در دسترس است. نشریه این ویژگی را با استفاده از Echo Dot که دقیقاً در کنار رایانه رومیزی با فن چرخان قرار دارد آزمایش کرد و عملکرد آن را ناسازگار دانست.

الکسا گاهی اوقات با صدای بلندتر از حد معمول پاسخ داده، اما در مواقع دیگر با حجم معمول خود پاسخ می داد. این احتمال وجود دارد که این شرکت هنوز در حال تنظیم دقیق این ویژگی قبل از در دسترس قرار دادن آن در مناطق دیگر باشد. ورج همچنین اشاره کرد که آمازون نگفته که در صورت تشخیص ندادن نویز محیط، آیا Adaptive Volume می تواند باعث شود تا دستیار صوتی با صدایی آرام تر پاسخ دهد.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *