توییتر یک اپلیکیشن اشتراک ویدیو نیست- برای متن است، و این را فراموش نکنید. این پلتفرم دانلود ویدیویی را که در توییت ارسال شده، بسیار دشوار می کند. بنابراین، اگر می خواهید یک ویدیو را در توییتر به اشتراک بگذارید، معمولاً این بدان معناست که باید کل توییت را به همراه آن به اشتراک بگذارید.

مطمئناً، همیشه می توانید ضبط صفحه را ضبط کنید، ضبط را ذخیره کنید، آن را در کلیپ مورد نظر ویرایش کنید و فیلم را به این طریق ذخیره کنید. اما راه دیگری برای دانلود ویدیوهای توییتر نیز وجود دارد. ما در این مقاله نحوه دانلود ویدیوهای توییتر را آموزش خواهیم داد. برای اینکار ابتدا به دنبال ویدیویی که قصد دانلود و یا ذخیره آن را داشته، بگردید.

هنگامی که ویدیویی را در توییتر پیدا کردید که می خواهید دانلود کنید، لینکی را به توییتی که حاوی ویدیو است کپی کنید. اگر از مرورگر استفاده می کنید، می توانید URL را درست از نوار آدرس مرورگر کپی کنید. همچنین می توانید روی دکمه اشتراک گذاری در گوشه سمت راست پایین توییت کلیک کرده و “Copy link to Tweet” را انتخاب کنید. اگر از گوشی هوشمند استفاده می کنید، روی دکمه اشتراک گذاری در گوشه سمت راست پایین توییت کلیک کنید. سپس، “Copy link” را انتخاب کنید. اکنون، شما در حال دانلود و ذخیره فیلم ها از توییتر هستید.

اکنون که پیوند توییت را کپی کرده اید، باید به یکی از سایت های شخص ثالث نظیر Save Tweet Vid یا Twitter Video Downloader بروید و در آنجا پیوند کپی شده را چسبانده و دانلود را کلیک کنید.

اکنون ویدیوی دانلود و در دستگاه های شما ذخیره شده است.

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *