موبایل و تبلت

ریلمی پد با نمایشگر 10 اینچ و قیمت رقابتی معرفی شد

ریلمی امروز در کنار معرفی ریلمی 8s و 8i، از اولین تبلت خود با نام ریلمی پد (Realme Pad) رونمایی کرد. این محصول از صفحه نمایش 10.4 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل بهره گرفته که ضخامت آن فقط 6.9 میلیمتر است. قدرت پردازشی دستگاه توسط تراشه مدیاتک هلیو جی 80 تامین شده که با 3/4 گیگابایت حافظه رم . 32 یا 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه است. البته امکان گسترش فضای ذخیره سازی از طریق میکرو اس دی فراهم است.

دو دوربین 8 مگاپیکسلی HD در این تبلت وجود دارد (یکی در پنل جلویی و دیگر در پنل پشتی). در داخل آن یک باتری 7100 میلی آمپر ساعتی با 18 وات شارژ و پشتیبانی از شارژ معکوس قرار دارد. چهار بلندگو در چهار گوشه قرار گرفته اند و از صدای فراگیر سازگار Dolby Atmos پشتیبانی می کنند.

ریلمی پد رابط کاربری Realme UI for Pad مبتنی بر اندروید 11 را اجرا کرده که رابط کاربری سفارشی به روز شده برای استفاده بهتر از صفحه بزرگتر است. ریلمی پد در رنگ های طلایی و خاکستری با دو رنگ tpme در پشت عرضه می شود. این تبلت در سه نسخه 3/32 گیگابایتی (وای فای)، 3/32 گیگابایت (وای فای + LTE) و مدل 4/64 گیگابایتی (وای فای + LTE) ارائه شده که به ترتیب 190 دلار، 215 دلار و 245 دلار قیمت دارند.

منبع
gsmarena
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا